Hakutulokset

1. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Nyt on kp27/29-32 ei ole vielä tullut niitä parempia testejä postissa. Tein sit tuon surkean rfsu n puikkotestin. Siihen tietty tuli viivaa. Ja nyt innostuisin jos en tietäis että se on surkea testi. Viiva punertaa. Mut se on antanut monelle punertavaa haamua tarkoittamatta mitään. Pitää...
  2. M

Hcg tä on sulla hyvä määrä. Tässä on vau.fi sivulta kuvakaappauskuva hcg viitearvoista sulla vaikuttais hyvältä nuo sun lukemat. https://aijaa.com/rIAqL5
  3. M

No toihan oli hyvä uutinen että kierukkaa ei enää löytynyt ja että voisi olla kyse normaalista raskaudesta. Hienosti digissä sulla viikot noussut. Hyvin ne asiaa hoitaa. Ei muuta kun peukut pystyyn että kaikki menis hyvin. Ja tarrasukkia mukaan.
  4. M

Mulla on ollut nyt niin outoja oireita että päätin sit tehdä raskaustestin. Ensinnäkin kp22 lähtien on ollut menkkakipuja ja nyt pari päivää on ollut oikea nivus kipeä kävellessä. Kierto on Kp29-32 ollut nyt viimeaikoina. Nyt tänään on kp25 ja dpo9 ehkä. Ovulaatiota en ole tikuttanut. Ihan...
  5. M

Mulla tuli mukamas menkat ja testasin vielä niin tuli tällainen toinen viiva. Et mitä ihmettä. Livenä näkyy paremmin ja punertaa. Toi on ihan Selkee viiva livenä. Ei tarvi yhtään siristellä kun katsoo. Tässä vielä kuva testistä. Onkohan mä nyt vuodosta huolimatta raskaana? Apua...
  6. M

Eilen oli kp25 dpo 12 ja viiva on vähän tummempi. Menkkakierto on kp27-34 viime kierrot on ollut noita pidempiä. En pystynyt eilen laittaan tänne mitään. Tässä on vielä kuva eilisestä testistä. https://aijaa.com/KkdYOQ
  7. M

Tänään on kp23 ja dpo9 tunsin ovulaation ja silloin peittoa heiluteltiin. Eilen tuli muutama tippa verta ja valkovuodossakin oli vähän verta. Ei ollut valkoista. Eli ajattelisin sitä kiinnittymisvuodoksi. Tänään testasin rfsu n liuskatestillä. Pahamaineisella testillä. Ja aiemmin ne on ollut...
  8. M

Mulla on nyt kp32/28-31 eli pisimmän kierron mukaan menkat päivän myöhässä. Viimeksi kun kävin vessassa niin tuli vaan valkovuotoa. Mulla on toukokuun pillereiden lopetuksen jälkeen menkat alkanut aiemmin. Eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen oli 31 muut on ollut 28 tai 29 viimeisin...
  9. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Miten noi mun kolme viestiä tuli keskelle viestiketjua eikä viestiketjun loppuun?
  10. M

Minulla tuli muuten tämän kierron loppupuolella kahtena eri päivänä tippa verta. Ihan kun olis ollut kiinnittymis vuotoa. Toinen tippa tuli kp22 ja toinen kp25 aika jännä että kaks kertaa tuli kiinnittymisvuotoa. Ja alamahaa on nippaillut kohdun seutuvilta. Oon ollut hirveen väsynyt. Ja jonkin...
  11. M

Se mun tämänpäiväinen testi näytti ihan samalta kuin sinun. En saanut vaan sitä kuvaan noin hienosti. Ehkä punerrusta vähän enemmän. Ja edellinen tuollainen sama testi oli tosiaan puhdas nega.
  12. M

Mulla on nyt kp28/27-31 testasin tänään rfsu puikkotestillä. Siihen tuli haalea punertava viiva ja testiä ei tarvi edes käännellä ja väännellä. Mut puratussa testissä se näky livenä kääntelemättä. Edellinen samanlainen testi oli puhdas nega. Mut tein tämän testin tosi laimeesta päivä pissasta...
  13. M

Tuo sun teksti oli ihan kun minun kirjoittama. Mulla on ihan samoja aatoksia ollut. Ja on mahan turvottelua ja kun asettuu aloilleen niin elohiiri tuntemuksia mahassa. Töissä joskus meinaan yökätä jos tulee joku paha haju nenään. Mut noi elohiiri tuntemukset on kyl ärsyttäviä. Ihan kun joku...
  14. M

Mulla alko tänä aamuna menkat. Olin just kerennyt hakeen pc testin. Tein sen kuitenkin. Ei tullut mitään viivaa. Eli taisi olla vaan rfsu n viivanpaikka se viiva. Mä oon päättänyt että nyt loppuu mun himotestailu. En testaa enää kun vasta sit jos menkat on monta päivää myöhässä. Menee rahaa niin...
  15. M

Mulla on nyt se kp29/27-31. Ja edelliset kierrot on ollut sen 27 ja 28 päivää. Ja viimeks kun kävin vessassa tuli vaan valkovuotoo. Ei menkoista tietoakaan. Joko se haalea viiva oli plussan alku tai sit menkat on vaan myöhässä. Aika näyttää. Toivon ihan hirveesti et viiva vahvistuisi ja näkyisi...
  16. M

Kyl mä luulen et menkat lasketaan alkaneeksi silloin kun punainen vuoto alkaa. Mulla itsellä saattaa tulla edellisenä päivänä pikkusen rusehtavaa ja seuraavana päivänä hanat aukee alkaa punainen vuoto siitä lasken menkat alkaneeksi ja vaikka olisi myöhäinen ilta niin siitä päivästä alkaisin...
  17. M

Toivottavasti saat pian selvyyden asiaan. Ei ole kiva olla epäselvyydessä. Jos sulla on dpo10 tullut pikkusen verta olisko se voinut olla kiinnittymisvuotoa? Ja jos on nyt dpo12 ei ehkä vielä näy testissä. Oon lukenut että kiinnittymisvuodon jälkeen aikaisintaan kolmen päivän päästä voi näkyä...
  18. M

Mulla on nyt kp29/27-31. Eli tuhruvuoto olis voinut alkaa jo kp27 ja menkat kp28. Mut ei ole vielä vuotanut mitään. Viime kierto meni niin et tuhruvuoto alko kp28 ja menkat kp 29. Mulla oli välissä 6kk pillerit käytössä. Loppu toukokuussa. Eka kierto pillereiden jälkeen oli 31 päivää ja muut...
  19. M

Näyttääkö sofin raskaustestit viivanpaikkoja? Tais tulla punertava viivanpaikka testiin. https://aijaa.com/vm5AUs
  20. M

Mulla tuli punainen vuoto ja vieläkin testissä näkyy toinen viiva. Eli ei ollut kemiallinen ainakaan. Mut en tiedä onko mennyt kesken kun tuli punainen vuoto. Vai olenko vielä raskaana. Raskausoireita on. Jotkut hajut saa mut yökkäämään. Naama on turvoksissa. Rinnat ja maha turvoksissa. Rinnat...

Yhteistyössä