Hakutulokset

1. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Noi voi helvata @Miljamaaria :devil: ei sitte jamppa osannu antaa olla :mad: Ootteko nyt jo ok? Mä en kestä jos sul nyt alkaa menkat...
  2. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kyllä ihan oikeesti oli mulla näin, eli hyvinkin voi olla sulla hyviä uutisia edessä :) löysin kans googlailemalla noita cb:n omia "näin se toimii"-kuvia ja niissä oli kyl selkeesti, että jos on 1 viiva, niin ei raskaana ja jos 3 niin raskaana. Paljon toki löyty sitä "ei niitä voi ihminen...
  3. M

Minulla näytti viime kierrossa samalta ja sitten parin päivän päästä olikin raskaana 1-2, mutta ikävä kyllä minun kohdallani homma olikin lopulta kemiallinen. Toivotaan että sinulla käy onnellisesti ja viivat ja viikot kunnolla vahvistuvat :)
  4. M

Ihanaa @Miljamaaria että menkat on pysyny poissa!!!! Oi hyvä luoja kun nyt ois sitä itteensä!!!(y):geek:(y):geek: Mut mitä ihmettä siel mökillä on tapahtunu? Onko ukko taas perseilly jonkun ylikiteen työaikataulun kanssa ja sitte kiukutellu?
  5. M

Ootko @Miljamaaria testannu????:geek::geek::geek:
  6. M

@Tiituu lle elvyttävää nettipimentoa ja @Miljamaaria lle rentouttavaa mökkeilyä :love:
  7. M

Kiitos kaikille tsempeistä :love: kyl täältä varmaan taas noustaan.... @Naadis oon niin pahoillani:cry: Ihan todella syvältä tää meidän negaputki ja jos sullakin oli jo oireitakin ollu:( Paljon voimia:love:
  8. M

@Miljamaaria , nyt jos kpska ois kyl sun vuoro kerätä potti!!
  9. M

Nyt vihdoin kunnolla kp1! Eli kemiallinen oli taas. Pettymysketutus on tietty kova, mutta osasin siihen jo varautua. Nyt vaan koppukesä fiilistellen :)
  10. M

Kerkesin vastaamaan ennenkuin luin sun viimeistä viestiä @Naadis . Ovisplussa (tasavahvat) tuli 18.6 ja 19.6 oli testiviiva vahvempi ja illalla tuntui oviskipuja. 20.6 oli viiva jo lähtenyt vaalenee. Tänään ois siis dpo 13 tai 14.
  11. M

Kiitos tsempeistä @Naadis :love: Vaikea uskoa että näin myöhään ois semmosta. Viimeksi alkoi pikkuvuoto samalla tavalla, meni pois ja sitten 4:n päivän päästä aökoi uudelleen ja sitten ihan todella. Menee nyt niin samalla tavalla, että vaikea uskoa sen kummallisempaan lopputulokseen. Eteenkin...
  12. M

Suurkiitos vastauksesta @Jossitellen :love: Nyt on CB Plussat käyty ostamassa huomisaamua varten :)
  13. M

Heippa! Kyselen nyt teiltä konkareilta neuvoa. Mikä on OIKEASTI herkin testi teidän kokemuksenne mukaan? Oman kokemukseni mukaan pc, mutta onko joku testi vielä herkempi? Valmistajien ilmoittamiin herkkyyksiin olen oppinut jo olemaan luottamatta. Pc näytti edellusessä kemiallisessa selkeän...
  14. M

Selvisi oireiden syy. Ilmeisesti uusi kemiallinen. Nyt on testissä samanlainen tuhru kuin viimeksi ja eilinen vuoto loppui alkuunsa. On kyllä p*rkeleen turhauttavaa. Eli täällä ei olekaan kp2, vaan kp 31:mad:
  15. M

@Miljamaaria onko sulla aikaisemmin tullu viivanpaikkoja??? Ootko varma et on vaan sitä?
  16. M

Äsh @Tiituu mä niin luotin et nyt on sun vuoro :( Ihan hanurista tää tämmönen!!! Missä meidän kesäplussatuulet on??? Varmaan samassa Siperian nurkassa, jossa maleksii meidän kesä :cautious: Yritä tässä s**tana pitää mieliala korkeella kun mittari tikkaa heinäkuussa 15° :mad::devil: Noh, ehkä...
  17. M

No olipa todellakin hanurista tuo yö @Hironea !! Mikään ei sapeta niin kuin "turhat" yöherätykset. On: Kp1 ja niin valtava pettymys, että on kyllä todella itkussa pitelyä:cry: Kuin sekaisin voi ihminen olla, että kuvittelee itselleen maku- ja hajumuutoksia???? Ainut järkevä syy, mitä niille...
  18. M

Edelleen nega :( tässä kohtaa esikosta oli jo komea haamu. Kyl alkaa olee kirves köyttä myöden kaivos :unsure: Mites muilla? Onko @Hironea saanu oviksen kiinni? Mites @Miljamaaria ja @Naadis ?
  19. M

@Suzu85 kiitos peukuista:love: ja pahoittelut uudesta kierrosta:( @Naadis , kiitos myös tsempeistä. Ymmärrän sun tilanteen hyvin. Täällä kans vähän samanmoista, kun täällä useemman päivän pyöriny ihan järkky :poop::n maku suussa ja kaikki hyvä maistuu :poop::lle. Oon ihan sekoomispisteessä...
  20. M

Kiitos kannustuksesta @Miljamaaria , yritän pitää jäitä hatussa :love: Toivon todella, että noi sun fiilikset alavatsalla ois kunnon kiinnittymishärdelliä!!(y):love:

Yhteistyössä