Hakutulokset

1. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Hei mahtavaa paneutumista vauvaprojektiin @Naadis :LOL: ja mielenkiintoinen tuo Omakalenteri! Täytyy varmaan itekkin pruuvata! @Tiituu kiitos kysymästä:love: eilen oli selkeesti vaaleempi testi! Koklaan tänään uudelleen. Huomenna lähetään pienelle reissulle, ni vähän mietin, että otanko...
  2. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heissuli! Onko teillä kokemusta mamin puikko- tai 10 mlU/ml liuskatesteistä? Ovat niin hämmentävän halpoja, että mietityttää ovatko mistään kotoisin...
  3. M

Testasin äsken uusiksi ja nyt viiva oli selkeesti tummempi, vaikkakin edelleen ohuempi. Nää kaks viinisintä on uudesta paketista, ni ehkä nää vaan käyttäytyy tälleen. Testailen siihen laskurin mukaiseen ovispäivään nyt ainakin. Ihan vaan mielenkiinnostakin, et voiko tää ollakin vaan joku väärä...
  4. M

Täällä taas tikuntulkintaongelmia. Ootteko koskaan huomannu, että ois alkoholi vaikuttanut ovistestien käyttäytymiseen? Tässä kuva tän viikon testeistä. Pohjatiedoksi seuraavaa, olin ke ja pe ystävien kanssa viettämässä kosteahkoa ravinteli-iltaa (tiedän, ihan rappioviikko, mutta jestas että oli...
  5. M

Tervetuloa mukaan @Hyrräpää !! Meillä lähes identtinen ajatuskulku toisesta lapsesta aikanaan :LOL: Kyllä se vauvavuosi oli niin helvetillinen, että ajatuskin toisesta lapsesta puistatti! Ja nyt esikon ollessa 2,5v. toinen lapsi on mitä hartain toive! Todella kurja tuuri teillä ollut nyt...
  6. M

Puit kyllä tosi hienosti tuntoja sanoiksi @Tiituu !! Myös minä huomaan pohtivani täysin samoja "entä jos ei koskaan" -mietteitä. Meillä tosin mies on projektissa täysillä mukana ja minä olen aikaisemmin ollut se haluttomampi petipuuhiin (paitsi nyt projektin aikana tietty, eihän ne vauvat...
  7. M

Sähän oot @marjutan plussannu ajat sitten!! Tietty se km kyl varmaan takaraivossa jäytää, mut iloitse ihminen iloitse! Me ihan turhaan hävetään intoilujamme aina. Pitäis varmaan jotenkin pystyä kääntämään se varovaisuus pois ajattelemalla enempi, että ei se surullisuus tai pahimman...
  8. M

Äsh @Miljamaaria :( Oon niin pahoillani uudesta kierrosta :cry: Samoin @Hironea lle pahoittelut uudesta kierrosta:( Ihanaa, että @Tiituu teillä on ollut mukava reissu!! Toivotaan että teillä on kanssa ihana matka @Mininen85 ! On: ei mulla oo viel reiluun viikkoon tikuteltavaa. Ovis on vasta...

Yhteistyössä