Hakutulokset

1. L

Toiveissa vauva 2021

Mä oon yrittänyt nyt tikuttaa ovista, mutta aika heikolta näyttää. Kipuja on kyllä tänään ollut oikealla puolella ja kohdun kohdalla jotenkin tosi raskas ja turvonnut olo, että ehkä en vielä heitä kirvestä kaivoon. Toki mulla oli ihan yli pitkät menkat 10pv. En tiedä johtuko siitä, kun kierukka...
  2. L

Toiveissa vauva 2021

Ostin myös itse torstaina greippimehua uteliaisuuttani. En olis kyllä ostanut jos olisin tiennyt miltä se maistuu. Mies soitti eilen, että mitä mehua oon menny ostaan hirvittävän makuistamakuista, Oli luullut appelsiinimehuksi. Ei varmaan toiste mene maisteleen mun ostamia mehuja kysymättä
  3. L

Toiveissa vauva 2021

Mulla tosiaan loppu maanantaina menkat ni alotin heti testaileen, kun ei oo mitään käryä tosta kierrosta ni varmuuden vuoks aattelin nyt jo alkaa ettei vaan mee sit parhaimmat päivät ohi Voi olla et turhan aikaisin aloin testaan, mut tuleepahan testattua
  4. L

Toiveissa vauva 2021

Hei ajattelin nyt rohkaistua kirjoittaa ekaa kertaa. Olen jo hetken aikaa vain seuraillut taustalta. Olen 25v ja mies 26v, yhdessä olemme olleet 11 vuotta ja esikoista nyt yritämme miehen kanssa. 3.9 minulta poistettiin kierukka. Toissa päivänä loppui menkat ja toivottavasti nyt tästä...

Yhteistyössä