Hakutulokset

1. L

Heinäkuiset 2021

@Mustalilja Paljon onnea plussauksesta ja tervetuloa joukkoon :love: Kiitoksia vastauksista tuohon influenssarokotukseen. Enköhän minäkin sen otan ja kehotan kyllä miestäkin sen ottamaan. Itse otin sen toissa vuonna, mutta viime vuonna en sitä halunnut. Sain varattua uuden varhaisultran ja se...
  2. L

Heinäkuiset 2021

Hei nyt kun eletään taas tätä aikaa et aletaan influenssarokotteita antamaan. Niin mikä on teidän kanta meinaatteko ottaa? Yritin asiasta googletella ja ainakin ne mitä minä luin niin sitä suositeltiin ottamaan. Mä saisin sen jo työni puolesta työnantajan maksamana.
  3. L

Heinäkuiset 2021

Toi lista olis kyllä kiva(y) Mulla on nyt neljä päivää menkat myöhässä ja 4+4. Etovaa oloa ei nyt onneks oo ollut. Ainoita oireita on ollut tissien kipeys, ihmeen lämmin olo, hikoilua(normaalisti palelen todella herkästi), nippailua ja hengästyn todella herkästi. Keksin tossa eilen, että miten...
  4. L

Raskaus Mirenan jälkeen

Pystyy laittaan kuvan. Menet aijaa. com lataat kuvan sinne ja sit sieltä alhaalta kuvakoodeista kopiot linkin tänne. https://aijaa.com/RxHmzy Tässä on kuva minun 23.10 tekemästä haamuplussasta :D
  5. L

Raskaus Mirenan jälkeen

Minulta poistettiin 3.9 mirena ja 5.9 alkoi tyhjennyvuoto kesti 7.9 saakka. Sain 11.9 ovulaatiotestiin plussan. Menkat kuitenkin alkoi 26.9, loppui 5.10. Eli kestivät 10pv. 14.10 sain ovistestiin taas plussan. 23.10 tein positiivisen raskaustestin. Mirena oli n. 1,5vuotta koko aikana ei mekkoja...
  6. L

Heinäkuiset 2021

Ainiin piti vielä lisätä oireista, että pientä nipistelyä ja ilmapallo tunnetta on. Myös välillä on kylmä ja välillä hikivirtaa :) Keskiviikkona piti alkaa menkat eli nyt on virallisesti menkat myöhässä 2 päivää :D
  7. L

Heinäkuiset 2021

Toi Facebook ryhmä kuulostaa kivalta Liityn itse vaan vähän myöhemmin, kun tulee viikkoja lisää. Eli jään tänne vielä kirjoitteleen myös :D Minulla on kans haavena, että jouluna kertoisimme muille :love: vielä täytyy hieman ideoida, että miten ;) Soitin tänään sinne ultraan ja sain myöhöstettyä...
  8. L

Heinäkuiset 2021

Toivotaan, että siellä jotain näkyisi. Varasin netin kautta eikä siellä ollut kun tolla vk 46 vapaita aikoja. Ajattelin et voisin kyllä huomenna sinne soittaa ja kysyä, että olisko mahkui päästä viikko kaks myöhemmin :) neuvolaan myös soitin ja sain ajan 23.11. :D
  9. L

Heinäkuiset 2021

Moi Varovasti jo kurkin tänne:love: Tein perjantaina 23.10 haalean plussan ja se on tässä vahvistunut pikku hiljaa. Lasketusta en oo varma, koska mä en tiedä kiertoni pituutta. Kuukautisista laskettuna veikkaisin lasketun olevan 7.7. Neuvolaan ajattelin jo tänään soittaa ja varasin myös...
  10. L

Toiveissa vauva 2021

Sorruin :( Ei pitänyt hakea uutta testiä,kun vasta perjantaina, mutta en malttanut. Mietin myös kun eilinen testi oli kuitenkin aika haalea tai ei ollut tummunut ihan hirveästi. Lsäksi mulla on vieläkin hyvin vähäiset raskausoireet. Tää tikku kyllä sai niin paljon luottoa siihen, että kyllä...
  11. L

Toiveissa vauva 2021

Mulla ei ollut minkäänlaisia oireita alkuun. Ei ollut kiinnittymiskipuja tms. Sit olisko dpo 6-7 alko paikat oleen aika kosteita ja sit dpo9 aamulla tuli pahoinvointikohtaus ja koko päivän sit oli semmonen outo tunne. Tuntu kuin olis ollut ilmapallo mahassa ja muutenkin ihmeellisiä nippailuja...
  12. L

Toiveissa vauva 2021

Huomasin kans saman. Ostin välillä kaupasta RFSUn testejä ja testasin niillä samaan aikaan pregcheckin testien kanssa. Niin pregcheckin oli paljo herkempiä. @tutina mulla on ollut käytössä Flo ja oon kyl siitä tykännyt
  13. L

Toiveissa vauva 2021

Huomenta! Anteeksi omanapailu heti näin "aamusta". Tänään pitäisi olla dpo12 ja tein nyt vikat testit kaapista. Ajattelin seuraavan kerran testata vasta perjantaina. Menkkojen pitäisi alkaa ehkä huomenna tai keskiviikkona. Mukavaa viikonalkua kaikille:love: IMG 20201026 085401
  14. L

Toiveissa vauva 2021

Onnea :love:
  15. L

Toiveissa vauva 2021

Tossa rfsun testissä näkyy livenäkin tosi heikosti verrattuna pregchekin. Voin sanoo et kyllä itku pääsi. Vaikka tää nyt oli toinen yritys kk. Mut ehkä tuli semmonen et ei tää voi tapahtua näin nopeasti. Oon valmistunut kyllä monen kk yrittämiseen. Eikä sitä kyllä vielä tiedä et mitä käy. En...
  16. L

Toiveissa vauva 2021

Oi onneks olkoon kaikille plussanneille :love: Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille :confused: ON: Mulla on nyt pari päivää ollu todella todella kosteat olot ja viime yönä heräsin 2 aikaan ja olo oli niin pirtee et olisin voinut vaikka heti nousta. Parina päivänä ollu myös ollut samaan aikaan...
  17. L

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussanneille :love: Jos oikein laskin niin mulla pitäis nyt olla dpo5. Tuntuu et parit eka päivää tutki omaa oloa koko ajan. Mulla on nyt kuitenkin ollut onneks niin paljon tekemistä ettei paljo oon kerennyt miettii. Hyvä niinkin, koska eihän sitö pysty kukaan ennustaa et tuleeko nyt...
  18. L

Toiveissa vauva 2021

Mikään ei ole niin ikävää, kuin toistuva vti. Itse olen myös kärsinyt siitä usein. Kerran jopa ollut pyelonefriitti ja jouduin ihan sairaalaan pariksi päiväksi. Minulla auttanut se, että käyn aina seksin jälkeen pesemässä ja pissalla. Nyt ei luojan kiitos ole enää vuoteen ollut mitään. :)
  19. L

Toiveissa vauva 2021

Ehkä se on uskottava, että kyllä ne kipuilut vaan enteili ovista. Vaikka menkat olivat niin pitkät. Ylempi testi on pregcheckin ja alempi rfsu:n. :love: (Toivottavasti linkki näkyy oikein) https://aijaa.com/9EOFRq
  20. L

Toiveissa vauva 2021

Onnea:love:

Yhteistyössä