Hakutulokset

1. A

Toiveena vauva 2017-2018

Apua @Toiveikas92 olipa tökeröä kohtelua siellä. Mä en ylipäätään käsitä tätä meidän läskipallojen kohtelua aina näissä hedelmällisyyteen liittyvissä asioissa. Siis joo toki huonot elämäntavat ja ylipaino saattaa haitata hedelmällisyyttä, mut a) ensinnäkin kaikilla ylipainoisilla ei ole huonot...
  2. A

Marraskuiset 2018

Selailin vahingossa väärää ryhmää (onnea teille marraskuisille, itse kirjoittelen tuolla lokakuisissa :love:). Pisti vaan silmään tuo yötyö keskustelu niin tiedättehän te tämän? " YÖTYÖ EU-direktiivin 92/85/ETY mukaan raskaana olevaa ei voi velvoittaa tekemään yötyötä. Myös työturvallisuuslaki...
  3. A

Lokakuiset 2018 <3

Voi ei @luppelo osanottoja! Mut onneks oot hyvillä mielin ja jos lapsetkin viel pieniä ni hyvin on varmasti aikaa uudelle vauvallekin :love:! Uutta tärppiä teille toivon! Juuro tuosta @viipulainen mainitsemasta ayystä koen nuo meidän hyökkäysvaunut ihan parhaiksi vaikka ei kääntyvät pyörät...
  4. A

Lokakuiset 2018 <3

Tuohon on niin monta mielipidettä varmaan kun vanhempiakin mitä noihin vaunuihin tulee. Meillä oli esikoisella ja siten on myös tällä tulevalla Emmaljungan Classic Chrome runko (ei kääntyviä etupyöriä mut en käytä busseja enkä liiku ahtaissa paikoissa ni en niitä koskaan kaivannut) ja siihen...
  5. A

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jopa minä näen vaaleanpunaista että kyllä siellä jotain taitaa olla :love:!
  6. A

Lokakuiset 2018 <3

Ei apua @1papunen miten ihana uutinen, onnittelut :love::love:! Kaksoset ois niin miun unelma mutta ei varmaan minun tuurilla tule :cry:. Minulla varattu nyt neuvola 22.3. ja siellä kuulemma kuunnellaan sydänäänet eli sinne saakka pitää nyt sit jännäillä onko kyydissä ketään :confused:. Sen...
  7. A

Lokakuiset 2018 <3

Mulla oli tänään nyt toinen huonovointinen päivä, viimeks tuli perjantaina ennen lounasta sellainen äkklötysolo vaikka ei aamupalan ja lounaan väli ollut ku joku nelisen tuntia. nyt iski taas tänään iltapäivästä vaik lounaast oli hädintuskin 3h. Pakko merkkaa heti ovia pregnancyyn kun tää on...
  8. A

Lokakuiset 2018 <3

Hui Wishiltä en kyllä uskaltaisi käyttää mitään, en varsinkaan raskaana enkä sellaisia mitkä tulee vauvalle tai lapsille ylipäätään :eek:
  9. A

Lokakuiset 2018 <3

Minä tilasin alesta Boob'in odotus/imetystopin sekä yhden Espritin odotusjumppatopin . Entuudestaan löytyy jotain H&M vaatetta esikoisen odotuksesta mut en tiedä voiko niitä nyt varsin kehua. Yhdet odotusfarkut sillo reklasin kun meni paris kuukaudes haaruista rikki. Minusta kaikki pitkät topit...
  10. A

Lokakuiset 2018 <3

15.10 miun LA @Mape32 :). Joo kyllä tässä tokassakin raskaudessa riittää paniikkia, nimim. yks päivä slin ajattelematta juustokakkua ja JÄRKKY morkkis iski :cry:. Tänään ja eilen join Pepsi Maxia ennenkun tajusin että vooooi perse... ja onhan näitä! tosi vaikee muistaa kaikki kielletty!
  11. A

Lokakuiset 2018 <3

Meillä myös on pakkauksesta kaikki jäljellä, paitsi osan vaatteista oon myynyt kun kuosit ei ollut ihan omaan mieleen, mut tärkeimpiähän siinä just haalari ja se villahaalari oli ihan huippu ja kaikki tarvikkeet (+makuupussi <3). Mietin myös käyttäskö sitä itse laatikkoa tällä kertaa sänkynä kun...
  12. A

Lokakuiset 2018 <3

Aah sori joo muistin väärin siis se pitää ottaa viimeistään 7. kuulla tai sitten voi ottaa vasta syntymän jälkeen. Näin ainakin Pohjolalla reilu 2v takaperin. Pohjolan vakuutusta ei saa enne RU ja IFn vakuutuksen saa rv11-rv32 tjsp. Mut toki sitten jos RU:ssa löytyy jotain poikkeavaa niin ei...
  13. A

Lokakuiset 2018 <3

Mistäs viikoist eteenpäin se oli että eivät enää ota koneeseen ollenkaan? me käytiin Barcelonassa kun odotin esikoista, oisko ollut jotain rv28 just et sai sen todistuksen ja ihan mukava oli tollanen euroopan lento. työasioissa lennän yleisesti paljon ja esikoista odottaessa tuli käytyä...
  14. A

Toiveena vauva 2017-2018

Facessa myös se äitiyspakkauskirppis, sieltä saa ihan varmana ostettua kaikki vanhat suosikit! minäkään en aio pakkausta ottaa kun esikoinen oli siihen haalariin ihan vääränkokoinen kun vuodenaika oli oikea, ja pussiakaan ei meillä juuri käytetty, joten ne pääsee toivottavasti enempi käyttöön...
  15. A

Toiveena vauva 2017-2018

Ihana @Tiutau13 ! Miä olin just samanlainen, raskausloman alku ja LA kalenterissa ennenkun edes plussattu :ROFLMAO:. Kovasti paljon vieläkin jännäilee meneekö kaikki niinkuin suunniteltu, toivotaan! Elä @Nadine88 liikaa stressaa kun siul on kuitenkin noin selvät oireet ja kn elää siellä...
  16. A

Lokakuiset 2018 <3

Vau.fi sivul oli @Montecea minusta hyvä juttu tuosta mut siis minusta se oli sillai et siinä on ero puhutsanko 6. raskausviikko (päivät 5+0-5+6) vai rv6 (6+0-6+6). eli silloin rv0=ovisviikko ja 1. viikko (0+0-0+6). en llytän nyt googlettamal mut ei oo kauaa kun luin. sillai noi on ihania kun...
  17. A

Toiveena vauva 2017-2018

miä oon kanssa joulukuun lapsi ja vaikka se lapsena vähän ärsytti niin kyllähän se aikuisena on ihan parasta! just joulutunnelmat ja synttärifiilikset ja oon kyl ihan superjouluihminen joten koko kuukausi on yhtä juhlaa. Ja itse henkilökohtaisesti uskon siihen että ne pienet kärsimykset lapsena...
  18. A

Lokakuiset 2018 <3

Mä oon kertonut n. kahdelle livekaverille ja n. 80 nettikaverille, mutta ei olla kerrottu perheille eikä mun parhaalle ystävälle jne. (n):whistle:. jännä on ihmisen mieli.
  19. A

Lokakuiset 2018 <3

Pikaista paranemista lähipiiriin ja kiitos tiedoista @Nannaa_ ! Ja @Li Li ymmärrän täysin mullakin on sellainen ajatus että parempi mennä kesken pienillä viikoilla kuin sitten että pääsisi pidemmälle ja sit selviäisikin vasta rakenneultrassa jotain kamalaa. Eli vaikka nuo menetykset on aina...
  20. A

Lokakuiset 2018 <3

Voi harmi @Li Li ! ehtikö sulla minkäverran olla menkat myöhässä vai olisiko ollut joku kemiallinen sitten? onneksi noiden jälkeen usein raskautuu nopeasti uudelleen joten parhainta tärppionnea siulle :love:!

Yhteistyössä