Hakutulokset

1. A

Lokakuiset 2018 <3

Ja anteeksi valinegavali :whistle:
  2. A

Lokakuiset 2018 <3

Voi miten pitkäpiimäistä osaa ajoittain olla tämä odottajan arki. Nyt on taas jotenkin sellainen ellotus/väsymys/masennusvaihe päällä että oon jo maalaillut vaikka mitä kauhukuvia siitä ensi viikon neuvolasta että ei löydykään sydänääniä ja sit joutuu ahdistuu ja panikoimaan ultraan asti ja...
  3. A

Toiveena vauva 2017-2018

Ooh kävin pitkästä aikaa kurkkimassa teidän kuulumisia, onnea paljon @Nadine88 plussassa :love:! Piinailijoille myös kovasti paljon plussaonnea :love:! Voi @Wintersun pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, kuulostaa kyl niin lyhyelle tuo luteaalivaihe et tosi hyvä kun pääsette hoitoihin...
  4. A

Raskaus ja valvominen

Muistan esikoisen odotuksesta että valvoin varmaan n. Rv24 -> joka yö klo 3-4 aina aamukuuteen asti jolloin sit nukahdin ja sit heräson klo 7 herätyskelloon ihan umpiväsyneenä. Olisin kyllä nukkunut aamul pidempään jos vaan ois voinut. Ja nyt on rv8, vielä ei oo ollit valvomist mut painajaisia...
  5. A

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ooh vahvistumisia @Nadine88 viivoille :love:! Miä tein tosiaan One Step liuskaa ja jotain merkitöntä puikkotestiä, molempiin sain täydelliset negat dpo10 ja sit dpo12 olin tietty jo luopunut kaikesta toivosta kun ilmestyikin haaleat mutta selvät v.pun. viivay molempiin. Puikossa oli kyllä...
  6. A

Lokakuiset 2018 <3

Siis apua tätä väsymystä, miä en kestä. En oo saanut siis varmaan plussan jälkeen töissäkään mitään ylimääräistä aikaiseksi, ihan pakolliset vaan ja nekin jotenkin hädintuskin. Oikein jo hävettää. Mitä tässä oikein keksis että alkais taas homma rullaa vai onko tätä vielä 4 viikkoo jäljel kun...
  7. A

Lokakuiset 2018 <3

Miä kerroin töissä viimeks rv12 eli heti NT-ultran jälkeen ja nyt kerron varmaan rv10 jos neuvolas löytyy sydänäänet. Mulla on siis nii superjärkky turvotus et iltaisin näytän ihan rv20+ niin ei tätä kyllä kovin kauaa salailla. Ja sen verran haluan toimia avoimesti että ei kukaan ehdi pahemmin...
  8. A

Toiveena vauva 2017-2018

Miä lipitin sitä vadelmanlehtiteetä alkukierron myös ja oviksen jälkeenkin pari kertaa, mut plussan jälkeen ei oo uskaltanut. Vaikka kai noita pahempiakin syntejä on o_O
  9. A

Lokakuiset 2018 <3

Voi ei @TT1 kauan oot joutunut jännittämään! Onneksi jännitysnäytelmä päättyi hyvin :love:. Onnea loppuodotukseen!
  10. A

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Moikka moi! Arvelin tulla tänne kertomaan kuulumisia ja puhaltelemaan plussatuuli teille, kiitos @Röllykkä kysymästä :love:. Mun plussakin on näköjään tippunut pois listalta jossain vaiheessa, mut ehkä nyt joku vielä muistaa :whistle:. Tänne siis kuuluu ihan tätä samaa piinailua suunnilleen...

Yhteistyössä