Hakutulokset

1. M

Toiveissa vauva 2021

@lovecoco olin ihan varma että sulla oli kunnon plussa, onpa harmillista. Mullakin on joskus tullut testeihin ihmeellisiä hailuroita ja olen elätellyt toivoa. Te kaikki joilla on ollut keskenmenoja, suuri virtuaalinen halaus teille. Se on varmasti sydäntäsärkevää kun onni plussasta kaatuu...
  2. M

Toiveissa vauva 2021

Onko @Hopeanuoli viivat vahvistuneet? Miten muilla piinailijoilla sujuu? Nämä menkkoja edeltävät päivät ovat aina niin hitaita... Tänään dpo12, mutta en testaa. Rinnat ovat olleet kipeänä nyt pari viikkoa ja omituista juilintaa alavatsassa, enteilee varmaan tädin tuloa. Ehdin tässä jo vakuuttaa...
  3. M

Toiveissa vauva 2021

Sormet ja varpaat ristiin @Hopeanuoli :) Kiinnostaisi kuulla mitä testejä olette käyttäneet? Tilasin ensimmäistä kertaa OneStep sekä raskaustestejä että ovulaatiotestejä, mutta en mene takuuseen niiden toimivuudesta.... Ovulaationkin kohdalla näytti vain lähes yhtä vahvaa viivaa kunnes lähti...
  4. M

Toiveissa vauva 2021

Heippa! Kirjoittelin tänne alkuvuodesta, mutta voisin nyt liittyä mukaan, kun yritys on pyörähtänyt käyntiin kunnolla.... Taustasta sen verran, että olen 33-vuotias, minulla on mieheni kanssa 3-vuotias lapsi ja nyt tuntuu, että toinen saisi tulla. Yk1 yksi on vielä meneillään ja nyt pitäisi olla...
  5. M

Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa @Palmikkoneule joukkoon, meillä taitaa kaikilla olla vähän sama ongelma, että kovasti tekisi mieli yritys jo aloittaa, mutta syystä tai toisesta ihan vielä ei voi sitä tehdä. En halua vaivata miestäni puhumalla asiasta koko ajan, niin tulen sitten tänne höpisemään niitä näitä ;)...
  6. M

Toiveissa vauva 2021

Outoa kyllä, mutta en osannut pelätä mitään, kun odotin esikoista. Elin päivän kerrallaan ja ajattelin, että kaikki menee omalla painollaan, meni miten meni. Sitten kun lapsi syntyi, iski kaikki maailman pelot. Ehkä se oli alkuun jonkinlaista baby blues-olotilaa, mutta minusta on tullut paljon...
  7. M

Toiveissa vauva 2021

@Neltsuliinin kokemus on kyllä varmasti ollut musertava, vaikea kuvitellakaan miten kamala se tilanne voi olla. Suuret sympatiat Neltsuliinille ja muillekin joilla on ollut hankaluuksia tällä polulla. @W.we tsempit hoitoihin, toivotaan, että ne tuottavat nopeasti tulosta. Itsellä on sen verran...
  8. M

Toiveissa vauva 2021

@Esba meillä on 85-neliöinen kerrostaloasunto kahdella isolla makuuhuoneella ja kahdella kylppärillä. Koetan elää maltillisella tavaramäärällä, joten uskon, että tänne vielä yksi lapsi mahtuisi ainakin joksikin aikaa. Luulen, että jonkun vuoden päästä pitäisi myydä ja ostaa vähän isompi. Asumme...
  9. M

Toiveissa vauva 2021

@Pomelon minäkin päätin alkaa kirjoitella tänne, jotta pahin kuume vähän helpottaisi. Jos minulla olisi vapaasti aikaa, kävisin salilla ja pitäisin parempaa huolta kunnostani, laittaisin kotia, kävisin miehen kanssa ravintoloissa ja kylpylöissä, kavereiden kanssa drinkeillä... Kaikkea mistä...
  10. M

Toiveissa vauva 2021

Ainakin foolihappoa, D-vitamiinia ja rautaa, niiden taso on kuulemma hyvä olla mallillaan jo ennen raskauden alkua. Nyt kun oikein muistelen niin ennen viime raskautta taisin alkaa syömään vitamiineja noin kuukausi ennen kuin tärppäsi, tiedä sitten oliko sillä jotain erityistä vaikutusta...
  11. M

Toiveissa vauva 2021

Hei kaikille. Onneksi löysin tämän ketjun, on nimittäin niin hirveä vauvakuume, ettei malttaisi olla puhumatta siitä koko ajan. Emme voi aloittaa yritystä ennen kesäkuuta, koska olemme menossa naimisiin ja häämatka on varattu heti häiden jälkeen, enkä kyllä varmasti mahtuisi mekkooni, jos nyt...

Yhteistyössä