Hakutulokset

1. K

Kaksplus.fi ja Wettex kysyy: Aiotko jatkossa käyttää Wettex Power 2in1 -liinaa? Voisitko suositella sitä ystävillesi?

Tottakai olen suositellut muille, antanut ystäville liinan palasia testattaviksikin. Mutta ostanko jatkossa itse? Ehkä toisinaan, koska vaihtelu virkistää.
  2. K

Kaksplus.fi ja Wettex kysyy: Missä ja miten olet jo käyttänyt Wettex Power 2in1 –liinaa?

Liinaa on käytetty niin lasiterraarioiden siivoamiseen kuin keittiössäkin. Paras liina on keittiön kaakeleissa, mikron muoviosissa ja seinissä. Kyllä, seinissä! Pieniä tummiakin sormenjälkiä jää usein vessan oviin ja seiniin, niin kuin myös takaoven lähettyvilläkin oleviin valkoisiin pintoihin...
  3. K

Aeg:n pyykkikone

Lg suoraveto on saamattomissa tällä hetkellä. Meillä samsung eco bubble, suosittelivat ennemmin tätä. Myyjä tosin suositteli pyykkäriks isoon perheeseen Askoa ja Mieleä.. Ja yllätys yllätys hinta ratkaisi ja päädyimme halvimpaan eli samsungiin.
  4. K

Millaisia sähkölaskuja tulee muissa 5 henkisissä perheissä?

Meitä 7, omt, sähkölämmitys (takan lisäksi). Sähkölasku 105,35e/kk + sähkön siirto ~91e/kk.
  5. K

Ryöväävätkö pankkinne teitä asuntolainan ehdoissa äippälomalla?

En ymmärtänyt ollenkaan. :s Mutta, saimme lyhennysvapaata miehen ollessa sairaslomalla. maksoimme tuolloin vain korkoja.
  6. K

Apua, kun kaikki pyykit pitää pestä eri koneellisissa??

MInä vaihtaisin pesuaineen, joka sopii kaikille. Meillä on 8v, 7v, 3v x2 ja 4kk ikäiset lapset, joten pyykättävää on. Pesen valkoiset erillään muista, usein käytän pesun ja huuhtelun välillä kloriittia. Vaaleat erikseen, mustat erikseen, sinivihreät erikseen, punaiset erikseen. Pestävää on...
  7. K

Esittäytyminen

Moi! Olen Heidi 27v. Perheeseeni kuuluu mies, 8v poika, 7v tyttö, 3v kaksostytöt ja 4kuukautinen tyttövauva. Lisäksi taloudestamme löytyy 2koiraa, 2kissaa, 2käärmettä, hämähäkki, kilpikonna ja kasahiiriä. Siivous on myös meillä arkipäivää, joten sitä tekee mielellään toimivilla välineillä...

Yhteistyössä