Hakutulokset

1. P

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Solunen niin harmillinen toi teidän hoitojakso:unsure: mutta varmasti näyte paranee kontrolliin mennessä (y) kiva ku saitte lääkkeet viel tän vuoden kattoon! @Silmu75 ihana kuulla:love: tsemppiä tulevaan viikkoon! @odotuksenodotus ei oo totta, oon todella pahoillani sun puolesta:cry...
  2. P

@Wintersun hei mahtavaa! tsemppiä tulevaan punktioon ja siirtoon (y)(y) oliko sulla minkälainen saalis tulossa punktiosta?
  3. P

@Puhalluskukka 18.12 ois testipäivä, viimeeks en selvinny edes sinne asti vaan vuodot tuli tukilääkkeenki läpi :D nyt toivon kyl et jos ei alkais ennen maanantaina ni tässä vois olla jopa mahdollisuus :love: @Jasmina20 kiitos tsempeistä:love: mulla on vaa pirun tarkka migreeni joka alkaa just...
  4. P

Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään cindra#37#(nyt toisella kerralla 3/19)#2.#selittämätön#1.IVF Ellinoora38 #38, #12/2018, #1., #siittiöiden vähyys/selittämätön, #1.ivf 2.PAS Emmelie75 #44 #12/2018# 1.#ikä # 2. IVF/1. ICSI Haaveilija91 #5/2018 #1. #FAP...
  5. P

@Ellinoora38 inhottavaa että punktio on ollut noin tuskallinen :unsure: mutta hyvä kuulla että kaikki saadut on hedelmöittyny! varmasti pääsette siirtoon maanantaina(y) @Jasmina20 ainaki mitä mä oon lukenu ( googlaillu :D ) ni oon ymmärtäny että se on iha normaalia :rolleyes: Mulla rupee olee...
  6. P

@Puhalluskukka oii suuret onnittelut! :love::love: @Jasmina20 ihanaa piinailua sulle :love: mikä sun testipäivä on? :whistle: @Silmu75 toivottavasti kaikki sujuu hyvin!:love: varmasti piinaavaa odotella.. :oops: Mä voisin pävitellä listaa.. oon kyllä ihan pihalla tällä hetkellä missä...
  7. P

18.12.. ei tarvii kyl hengitystä pidätellä:D olkoon se kolmas kerta joka todensanoo :LOL:
  8. P

@jonxu mitää:eek: olipa täysin ajattelematonta ja kamalaa. :unsure: @Ellinoora38 mä pitelen peukkuja teidän saaliille(y) @Jasmina20 huippua, pian taas piinailemaa ;);) Mulla ei oo mitään tuntemuksia, ei ees ole tullu lugeista mitään sivuvaikutuksia. :D
  9. P

@jonxu pahoittelut negasta :cry: aina yhtä masentavaa se yksi viiva.. @Solunen ei oo todellista :cry: tekee niin kipeää sun puolesta :( lämpimiä ajatuksia teille ja jaksamista ❤️ @Ellinoora38 toivottavasti sieltä tulee pari ylläriä vielä, monestihan niitä kaikkia ei vielä näy ennen punktiota...
  10. P

@Ellinoora38 oot aivan asian ytimessä, mulla on aivan samat fiilikset :( toivon sulle kyllä todella paljon lisää rakkuloita ja pakkasen täytettä ❤️ mun toka ivf kierros päätty tänään kun käytiin tuoresiirossa, ihan ok alkio kyytiin. pakkastilanne saadaan huomenna mutta odotettavissa ei ole...
  11. P

Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään cindra#37#(nyt toisella kerralla 3/19)#2.#selittämätön#1.IVF Ellinoora38 #38, #12/2018, #1., #siittiöiden vähyys/selittämätön, #1.ivf 2.PAS Emmelie75 #44 #12/2018# 1.#ikä # 2. IVF/1. ICSI Haaveilija91 #5/2018 #1. #FAP...
  12. P

@Rusakkonen :cry::cry::cry: aivan kamalaa, voimia teidän menetykseen :cry::cry:
  13. P

aivan ihania nämä plussauutiset tällä palstalla :love::love:
  14. P

on varmasti! haitko jo digin :love::love:
  15. P

@Silmu75 ooii!!! miten upea plussa :love::love: onnea hirmuisesti!! tulkoon jouluksi tästä plussa aalto:love: @odotuksenodotus oii varovaisesti onnittelen! eikö tuo ole tähän alkuun sopiva :love::love: @jonxu mahtava kuulla että pääsitte siirtoon! tsemppiä piinaan(y)
  16. P

@jonxu mä itse pääsin tuoresiirtoon vaikka soluja oli vaan kolme että jaksan kyllä uskoa että tuolla määrällä pääsette siirtoon (y)(y) mulla ei valitettavasti ollu myöskään tänää ultrassa näyttänyt että kovin isoa määrä olisi tulossa että:( toivottavasti kerkeävät kasvaa.. Mulla on siis kystia...
  17. P

@odotuksenodotus sehän voi olla sitä tai jotain muuta vuotoa vaan eikä mitään pahaa. pitelen suuria peukkuja et plussaat (y)(y)
  18. P

@Nuttu92 kylläkyllä! Mullakin on kilppareissa aina välillä heittoja niin sitä kautta mietin juuri asiaa, toivottavasti sulla korjaantuu pian kanssa ja pääsette siirtoon pian:love: @odotuksenodotus ettei ois vaan kiinnittymisvuotoa? :whistle:
  19. P

@Nuttu92 eikä! :unsure: onko kuitenkin mahdollista että vielä joulukuussa kerkeäisi? @Tuutikki84 ehdottomasti kannattaa kokeilla! (y) @jonxu tsemppiä punktioon ja pian alkavaan piinailuun! ;) @janitainen no niinpäs ollaan! (y) mä veikkailen kans että mulla on ensi viikon perjantaina punktio...
  20. P

@Mohan ikävä kuulla! :( toivottavasti viimeinen inssi toisi teille halutun lopputuloksen! Voin vastailla omasta kokemuksesta, Siirto voidaan tehdä ekassa kierrossa jos ei tule esim. minkäänlaisia komplikaatioita keräyksessä tai muuta vastaavaa. Lääkkeet taitaa vaihdella aika laidasta laitaan...

Yhteistyössä