Hakutulokset

1. E

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussanneilla Ja tsemppiä uudelle kierrolle joutuneille :( Vähän omaanapaa. Nippailutuntemukset jatkuu vieläkin, varsinkin vasemmalla puolella. Tänään siis kp20 ja flon mukaan oviksen piti olla viime sunnuntaina, mut oon aika varma ettei se ollu sillon :D Viime menkkojen aikana ei ollu...
  2. E

Toiveissa vauva 2021

Alan kyllä nyt innostumaan liikaa ku sen verran nippailee nyt kohdun kohdalla :eek: Hittovie jos tää on väärä hälytys :(
  3. E

Toiveissa vauva 2021

Sain vahvan plussan ja digiin 3+ viikkoa. Mulla kehitys oli loppunut 6-7 viikkojen kiepeillä ja silloin mulla myös oireet väheni/katosi.. Selvisi kuitenkin vasta viikolla 12 kun vuoto alkoi :(
  4. E

Toiveissa vauva 2021

Minä ku kaipailin ovislimoja, niin nyt sitten kp 18 tuli vessakäynnin yhteydessä paperiin "normaali" määrä ovislimaa ja seassa vähän ruskeeta, vähän niinku sillon ku menkat loppumaisillaan :eek: Mulla ei oo ikinä ollu mitään välivuotoja tai muuta, niin mietin voisko olla että ovis ollu...
  5. E

Toiveissa vauva 2021

Hui, täytyypäs toivoa että näin tapahtuu mullaki!! :X3::X3::X3: Oon greippimehuaki juonu kp1 lähtien ja viimeksi se lisäs limoja aika reippaasti (ja raskauduin, tosin kkm):D:D
  6. E

Toiveissa vauva 2021

Onko kellään käynyt niin että ovislimoja ei oo vaikka on ovuloinu?? :D Mulla yleensä on muutama päivä ennen ja muutama päivä jälkeen oletettua ovista ovislimaa. Flo ennustaa tälle päivälle ovista eikä ovislimoja oo yhtään? Täytyykö tässä huolestua että tapahtuuko ovis edes.. :oops: Ja en tikuta :)
  7. E

Toiveissa vauva 2021

Musta tuntuu kyllä kans et tiedän kummalla puolella tapahtuu, useimmiten se on vasen puoli :D
  8. E

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Voivoi, kylläpä iski taas kova vauvakaipuu ❤️ Mulla tosi vaihtelevia päiviä/viikkoja. Joskus tuntuu siltä et tää tilanne on ihan ok ja vauva tulee ku on tullakseen, toisena päivänä tuntuu et elämä on niin hemmetin epäreilua ja haluais vaan sen vauvan jo.. Oonko ainoa? Tuntuu oudolta koska olin...
  9. E

Toiveissa vauva 2021

Nämä päivät ennen oletettua ovista tuntuu alkuun tosi pitkiltä, mutta yhtäkkiä ollaan taas oviksen kohdalla menossa. Flon mukaan huomenna olis ovis :) Oon ollu viikon ihan jäääätävän väsyny. Sanoin töissä työkaverille etten ymmärrä miten oon näin väsyny, niin se tokas et "jos oot raskaana". Jos...
  10. E

Toiveissa vauva 2021

Haha, mahtavaa! Oon ite ajatellu ettei siitä ainakaan haittaa voi olla :D Ekalla kerralla en itekääm löytänyt muuta kun verigreippumehua, mutta sitten löysin Prismasta Tropicanan golden grapefruit mehua ja sitä oon juonu! Luulisin että verigreippi ajaa samaa asiaa, mut en pysty varmaks sanoo :o...
  11. E

Toiveissa vauva 2021

Niin jättää.. :( Täytyy vain luottaa ja uskoa että mekin saamme vielä nyytti syliin ❤ Plussakierrossa testasin ensimmäistä kertaa greippimehua, joten nyt tässä kierrossa päätin taas kokeilla sitä. Toivotaan että auttaisi tärppiin :love:
  12. E

Toiveissa vauva 2021

Ihana sama fiilis ku sulla välillä, kai se on aika normaalia keskenmenon jälkeen.. Oon päättänyt että ens kerralla kun raskaudun, käyn ihan satavarmasti varhaisultrassa just niin monta kertaa ku tuntuu siltä. Vaikka se ei auta jos meniski kesken, mutta ei tarvis 6 viikkoa kantaa kuollutta vaavia...
  13. E

Toiveissa vauva 2021

Onnea!! :love: :love: :love:
  14. E

Toiveissa vauva 2021

Varovaiset onnittelut ja viivojen vahvistumista @Tiukuna! :love: Niinkuin joku ylempänä mainitsikin jo, TÄÄ ALKUKIERTO ON NIIN TYLSÄÄ AIKAA! :D Nää menkat on todella oudot. Ei yhtään kipua, pientä nippailua alamahassa silloin tällöin mitä en osaa yhdistä menkkoihin (yleensä vaan jomottaa tai...
  15. E

Toiveissa vauva 2021

Unohdin lisätä normikierron pituus, eli voi huomiseks sit laittaa se kp3/29-32 :)
  16. E

Toiveissa vauva 2021

Ihan samanlainen olo! :( Meillä alotettiin yritystä aikalailla vuosi sitten ja nää menkat tuntu nyt vielä ektra rankalta.. En sit tiedä johtuuko siitä vai siitä että toiset luomumenkat kkm jälkeen (ekojen jälkeen oli vaan iloinen että kroppa toimii).. Eilen itketti ja suututti ja jos pystyisin...
  17. E

Toiveissa vauva 2021

Menin just vessaan ja piti tehdä testi ku menkkojen oli tarkotus alkaa vasta ma tai ti, mutta en kerennyt testiä edes uittamaan testiä kun menkat alkoi jo.. :( Vituttaa ku mies ei sit osaa yhtään lohduttaa tällä hetkellä. Sanoo ne samat vi*un sanat ku kaikki muutkin: "kyllä se sieltä tulee, älä...
  18. E

Toiveissa vauva 2021

Olin ajatellut että viikonloppuna testaan, mutta en oo testannut vielä.. Oon niin varma ettei oo tärpänny etten halua edes tuhlata testiä. En tiedä onko se oikeasta sitä vai kirpaseeko se nähdä se negatesti :( Onko kellään muulla ikinä ollu semmosta että tavallaan haluais testata ja tavallaan...
  19. E

Toiveissa vauva 2021

Oi vitsi, täytyypäs toivota että mulla olis nyt sama homma! :X3: Mulla muutenki jotenki surullinen olo ollu koko päivän ku jääkaapissa oleva kalenteri muistutti että tänään olis ollut rakenneultra jos pikkunen olisi selvinnyt tänne saakka.. :( Toivottavasti olis tärpännyt ja saan viikonloppuna...
  20. E

Toiveissa vauva 2021

Oi, toivotaan vahvistumista @Alinna86 ❤ Pahoittelut @minttuni negasta ja kaikille muillekin jotka joutuneet uudelle kierrolle :( Itse oon nyt luovuttanut tän kierron suhteen. Just kaivoin esille mun tänne lähettämät viestit n. viikkoa ennen edellistä plussaa ja oon kirjottanut että oli...

Yhteistyössä