Hakutulokset

1. Pocahontas-

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos vastauksesta :) Joo @joulutoive mullakin noita epämääräisiä maha vihlasuja! Mut niitä on ennenkin ollut.. kyllähän nekin tosin voi viitata plussan! (y) muaki kiinnostaa sama ku @Möörtsi et mikä kp sulla?
  2. Pocahontas-

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Paljon onnea @marrrsipaani !! :love:
  3. Pocahontas-

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea @Marceline :love: Ja @Möörtsi kyllä sulla lupaavat oireet on!! Vielä on toivoa :) Oi mä niin toivon että plussaat! (y) ON: Täällä kp19 meneillään. Rinnat vähän arat tänään, eipä muuta. Primot siis käytössä viidettä päivää. Nii ja välil tulee sellasia outoja vihlaisuja oikeaan reiteen...
  4. Pocahontas-

Ohhoh @syystyttö tuo on jo harvinaisen karu huono uutinen :( Toivottavasti kaikki menisi parhain päin ja huono tuuri kääntyy hyväksi tuuriksi. Hyvä se on kuitenkin tietää ne "worst case scenariot" tässä tapauksessa ni osaat tarvittaessa reagoida. Tsemppiä!
  5. Pocahontas-

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

No jopas, jänniä aikoja siellä! Toi negatestin tekeminen on kyl masentavaa. Onko kertaakaan aiemmin kierto venynyt? Kp26 siis nyt vai? Bongasitko ovulaation tässä kuussa? Toivottavasti se plussa vielä tulis, onhan se vielä mahdollista riippuen milloin ovis oli (y)
  6. Pocahontas-

Toiveena vauva 2017-2018

Tsemppiä @tänttähäärää oli varmasti musertavaa kuulla tosta noin :( Ilmeisesti Kantaan oli tullut jotain? Mut niinkuin muutkin sanoi ni paras vaan odottaa mitä ne puhelussa sanoo, luulis että jotakin olisi tehtävissä ja toivoa vielä on. Täällä primolutit aloitettu ja 2. vedetty. Vatsa vähän...
  7. Pocahontas-

@atvk87 ei enää kauaa ni alkaa onneks selviämään asioita lisää, voihan toikin tosiaan liittyä siihen perhanan endoon. @Minji tota kuukuppia mun onki pitäny ostaa ja kokeilla, näkis samalla kunnolla mikä se vuodon määrä on..
  8. Pocahontas-

Ai saakeli! :eek: Onko sulla @atvk87 nyt runsaat menkat vai tuhruttelua? Mietin vaa ettei liian niukassa vaiheessa laita tamponia... itsehän en käytä niitä ollenkaan koska en saa sitä mukavasti vaan aina just tuntuu joku tulppa siellä. Tsemppiä sunkin perjantaihin :love:
  9. Pocahontas-

Mua kiinnostaa sama ku @atvk87 koska sama vika mulla ja ilmeisesti aika monella täällä päin.. itse olen ymmärtänyt että kyseessä silloin alhainen progesteronitaso, osaisiko joku asiantuntija sanoa?
  10. Pocahontas-

Heh @voittamaton kyllä se holtiton viini välillä on ihan tarpeen :D Oi sä elät siellä jänniä aikoja :love: Ihana nähä noin innostunut testaaja, koita nyt vielä vaikka pari päivää malttaa ennenku testaat :LOL: Oispa tää teiän plussakuu myös! :love: Kiva kuulla ettei lugasteronit ollu niin paha...
  11. Pocahontas-

@Hiutale89 voi ei se sitten oli se mitä pahiten pelättiin :( :( Voimia kovasti keskenmenosta toipumiseen!
  12. Pocahontas-

Voi olen pahoillani @syystyttö :( Voimia sinne.
  13. Pocahontas-

Toiveena vauva 2017-2018

@Fritang Aivan joo, kieltämättä aika varmuudella näytät aiemmin tunteneen :/ Mutta mutta on silti mahdollista, että se tunne olikin jotain muuta siellä väärällä puolella. Oliko ovistesti käytössä, plussa? Itekin toivon et ovis tulis paremmalta puolelta ku toisessa endoa, mut ultrassa todettu...
  14. Pocahontas-

Toiveena vauva 2017-2018

Voi ei @Fritang :( :( Mistä tiiät varmuudella sen tulleen väärältä puolelta?
  15. Pocahontas-

Voi sua @Karla89 :( Onneksi meet nyt labroihin ni tulee joku selvyys tohon.. siinä varmasti se hcg:ki kontrolloidaan? Onks ne kivut selkeästi erilaisia ku menkkakivut? Niinku @Jennipä sanoi, niin vaikea uskoa että solumuutokset tollasta aiheuttaisi.. Voimia sinne kovasti!
  16. Pocahontas-

Siis holitonta viiniä piti sanoa :D @voittamaton
  17. Pocahontas-

Kiva kuulla että oot päässyt pahimmasta harmituksesta yli. Nyt onneks elät just sitä toiveikkainta aikaa kierrosta. Pidän peukkuja et saat plussan ja pääset ostaa holtitonta viiniä!! (y)
  18. Pocahontas-

Eihän tosta voi tykätä, 2 vuotta jo olette yrittäneet.. :( Ei oo reilua ettei se gyne voi määrätä sitä progesteroni testiä uudelleen, mä en tajuu miks niitä labroja pantataan noin.. Jännä et just silloin ku testattiin se oli hyvä ja sait plussan! Tm:n jlk, siis tarkoititko noin? Onks sulle tehty...
  19. Pocahontas-

Voi että, melko pitkään joudut vielä oottelee lopullisia tuloksia... toi on kyllä varmasti paljon pahempaa ku piinapäivät! Mut nyt pitää vaan toivoa et kaikki menee hyvin, pieni tuhruvuotelu voi ihan hyvin kuulua asiaan. Ja jos oireet oli alunperinki lievät niin voihan se olla että sulla on vaan...
  20. Pocahontas-

Voi ei @Hiutale89 kuulostaa painajaismaiselta sun viimeaikaiset tapahtumat :( Onneks sulla oli niin ihana terveydenhoitaja siel neuvolassa joka heti otti tosissaan sun hädän. Ultrasko se vatsan päältä? Saatko sen HCG vastauksen huomenna? Voi kunpa kyseessä olis vaan limakalvojen vuotelu tms ja...

Yhteistyössä