Hakutulokset

1. A

Toiveissa vauva 2021

Tee ihmeessä testiä..nuo menkkajomothan on yksi oire. Oli ainakin mulla esikoisesta :)
  2. A

Toiveissa vauva 2021

Kuis sattukaan, et heti kun saan plussan testiin, niin tulee jtn epämääräistä vuotoa. Koitin huvikseni, missä kn sijaitsee tällä hetkellä ja tuli sit kumihanskaan verta..noh pyyhkisin vielä, niin vähän verta jäi paperiin. Eipä auta kuin odotella. Oma vika, et testailen hyvis ajoin, mut kyllähän...
  3. A

Toiveissa vauva 2021

Kyllä siinä vaan viiva näkyy! Hirveesti vahvistumisia :X3:
  4. A

Heinäkuiset 2021

Hei, liityn varovaisesti joukkoon mukaan :) Plussattu eilen haaleasti ja tänään vähän vahvemmin. Menkkojen alkuun vielä tovi aikaa(toivotaan, että jäävät tulematta). Muok. Digin teen alkuviikosta. La olis 25.7.2021. Hei vaan hei! :giggle:
  5. A

Toiveissa vauva 2021

Kiitos! :love:
  6. A

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/0bJ1oj No voi kunpa! Se kemiallinen kummittelee mielessä, mut ei täsä auta ku odotella ja seurailla viivojen vahvistumista :eek:
  7. A

Toiveissa vauva 2021

Kiitos! Mulla edellis kierrossa menkkojen vuoto kesti 7 päivää ja ovulaatiokin oli sitten 3 pv myöhemmin :)
  8. A

Toiveissa vauva 2021

Hitusen vahvempi nyt oli. Voi kunpa jatkais vahvistumista, eikä jäis ainakaan kemialliseksi. Aika näyttää :) :rolleyes:
  9. A

Toiveissa vauva 2021

Kiitos! :love: Piinapäivät jatkukoon:X3:
  10. A

Toiveissa vauva 2021

Hui kamala ku mä tärisen!! Tein pc äsken ja sehän näyttää nyt jo ihan viivaa. Olen sanaton..ilo, pelko ja kaikki pyörii nyt päässä aika vimmatusti. :eek::censored: https://aijaa.com/Chxov0
  11. A

Toiveissa vauva 2021

Mä vastaan, vaikka ei hoidoissa olla. Mut mä sain terolutit, kun soitin neuvolaan. Neuvolatäti soitti lääkärille ja pyysi reseptiä. En tiennyt, et saisin ne noinkin helposti. Selitin vain, että tiputtelen n.6pv ennen menkkoja...
  12. A

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa, kun laitoitte näitä! :love:
  13. A

Toiveissa vauva 2021

Tässähän toiveet nousee jo! :X3:
  14. A

Toiveissa vauva 2021

Joo on pc. Mäki omalla silmällä näin todella hentoisen viivan ja nyt kun on kuiva, niin edelleen hyvin haalea viiva näkyy. Ostin lisää pc liuskoja, testailen huomenna uusiks..voi kunpa..! :X3:
  15. A

Toiveissa vauva 2021

Samat fiilikset täällä. Mistään ei tule mitään, kun kyttäilen omaa kroppaa ja jokaista nippausta, googlaan oireita dpo8, googlaan kiinnittymisvuodosta, googlaan terolutin vaikutusta raskautumiseen..sitä, tätä ja tota. Ei ihme, jos ei tärppää, ku stressaaminen alkaa heti oviksen jälkeen. Meillä...
  16. A

Toiveissa vauva 2021

Kiitos, kun kerrot omaa kokemusta :) Joo apteekin ultran uitin äsken ja viivanpaikka tuli..jäävät siis todellakin apteekkiin tästä lähtien..
  17. A

Toiveissa vauva 2021

Pc dpo 8 https://aijaa.com/seKrWc Siis lähes blancohan tuo. Millaisia kokemuksia teillä on first responsen testeistä? Onko joku niitä käyttänyt? Entäs apteekin testeistä mikä paras? :)
  18. A

Toiveissa vauva 2021

Tänään aamulla dpo8 bongattu ruskeaa limaa..turhauttaa, et eikö noilla teroil oo mitään vaikutusta!! Kaks tbl viel syömättä. Toivottovasti tiputtelu ei nyt vielä ala. Tsempit kaikille! Jännäilen @minttuni tilannetta ja @Titi-Love testejä :) Se on itselläkin edessä palstatauko tätä menoa, jos se...
  19. A

Toiveissa vauva 2021

Kiitos kaikille vastanneille! Ihana kuulla muiden kokemuksia :) :love:
  20. A

Toiveissa vauva 2021

Hei kysäisen teiltä jo plussanneilta/joilla lapsia entuudestaan yms. Onko teillä ollut rintojen arkuutta jo ennen plussaa? Onko se semmoinen takuuvarma oire? Jotenkin joka kierrossa dpo6 eteenpäin oon aivan mieli maassa, kun rinnat ei arista ja siitä jotenkin "tiedän" et ei ole tärpännyt...

Yhteistyössä