Hakutulokset

1. viisikymppinen isoäiti

Täällä käy näköjään todella vähän väkeä.

harmaat rekisteröimättömät sai tämän aikaan ilkeilyllään
  2. viisikymppinen isoäiti

siinä taas nähdään ketä pressa arvostaa ja ketä ei

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ba1b8561-e3b4-493d-b23c-43369eab786f#:~:text=VIIHDEUUTISET-,Stubb%20ei%20kutsu%20sotaveteraaneja%20Linnan%20juhliin,-Sotiemme%20veteraaneille%20ja sotaveteraanit ja sotainvalidit ja lotat. pitäs olla kärkikastia ketä linnaan kutsutaan. koko juhla...
  3. viisikymppinen isoäiti

Tuossa tuota viertolan kouluampujaa seuranneena aloin pohtimaan

kyllä minä jotain tiedän. mutta en mä menis hänenkään kanssaan naimisiin. nii kovalle kuin se ottaiskin sanoa se ei.
  4. viisikymppinen isoäiti

voi helskutti sentään

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4082a436-e4ac-4339-be4a-0585c3cc5f3f#:~:text=Biden%20n%C3%A4ykki%20vauvoja,n%C3%A4k%C3%B6isiss%C3%A4%20puuhissa%20halloweenjuhlassa.
  5. viisikymppinen isoäiti

kaikkee se maa päällään kantaa, kuin tota julmuria

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010799476.html
  6. viisikymppinen isoäiti

just tämä mun suuri rakkaus, jolle on iso paikka sydämessä. hänen suudelmat vei kyllä jalat alta.
  7. viisikymppinen isoäiti

Mitä voi päätellä ihmisestä joka pyytää tekemään juureen neljä ruislumppua huomisaamuksi?

pienenä vinkkinä sille pyytäjälle. että osaa varmasti tehdä itse parempaa kuin tuolla kilttilässä
  8. viisikymppinen isoäiti

Voihan ankeutus!

toivotavasti noita joululauluja ei kaupoissa kuulu vielä ainakaan kuukauteen. ennen joulu oli joulu, kun aloiteltiin vasta joulukuun alkupuolella. eikä kuukausia ennen sitä joulua.
  9. viisikymppinen isoäiti

kissat on niin ihania, mutta osaavat olla myös pirullisia

Jos ne vaistoo että joku ei niistä pidä. niin varmasti menevät ja tunkevat syliin ja puskemaan ja kiehnäämään.
  10. viisikymppinen isoäiti

minä rakastan uintia. talvet uin uimahallissa ja käyn avannossa kesät järvessä. voin uida pari kolme kilometriä kerralla. no mun nuoruuden rakkauden, joka on ja pysyy mun sydämessä ikuisesti. ja mun ensimmäisen poikaystävän, en kyllä tiedä onko hän enää edes hengissä. mun mies voi kyllä...
  11. viisikymppinen isoäiti

Miehelle klapikone lahjaksi?

no miksipäs ei
  12. viisikymppinen isoäiti

krisu on lempattu jo aikapäiviä sitten, harmi. no kova kilpailija. halus muut häätää hänet. muistan kun äidin kanssa katsottii sitä iltatähteä, iso tähti, en mä sen virallista nimee tiedä. tottakai ruoka pitää olla hyvää. ja muiden laittamaa. en mä siellä itse alkais kokkaamaan. ehkä siellä...
  13. viisikymppinen isoäiti

kerran rikollinen, aina rikollinen

miten niin istunut 20 vuotta linnassa
  14. viisikymppinen isoäiti

luulin että tää edes olis oppinut, vaan ei näköjään
  15. viisikymppinen isoäiti

varmaan nuorempana olisin mennyt sinne avaruuteen innosta puhkuen, en enää. kyllähän niitä tähtiä tulee katseltua. varsinkin iltatähti, se muistuttaa äidistä. vois vaikka mennä johonkin viidakkoon. vaikka sitten sinne, missä noi selviytyjät on. se vesi on niin ihanan väristä, ja olis kiva nukkua...
  16. viisikymppinen isoäiti

Tulipa ilmottaututtuva pikkujouluihin

mistä päättelet että nää on jotkut kännäyspidot
  17. viisikymppinen isoäiti

kuopion tuomiokirkko tai parempi olis se lapin erämaakirkko. hääpuku tietty. ruokailu olis jossain hienossa ravintolassa, häävieraat ilmoittaisi etukäteen mitä haluavat sitten listalta syödä. mansikkakakku jos kakku on pakko olla. en mä lähdis mihinkään linnaan asumaan. jos olis varaa...
  18. viisikymppinen isoäiti

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010797149.html
  19. viisikymppinen isoäiti

no joskus on noinkin käynyt, että tuuli on hametta heilutellut. jos mä vielä joskus naimisiin menisin, niin kyllä silloin pitäis kirkkohäät olla. olis se niin merkillinen tapahtuma. ei oo kyllä tullut käytyä kirkossa muuten vaan pitkään aikaan. häät ja kastejuhla on tietenkin ne mukavimmat...
  20. viisikymppinen isoäiti

Tulipa ilmottaututtuva pikkujouluihin

ei kyllä kiinnosta aikamiespojatkaan

Yhteistyössä