Hakutulokset

1. S

*** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)

on se mukava että mun ei tarvi yksin seota ;) Onneksi Ella sekoaa mun kaverina :D ei vaiteskaan,toivottavasti me nyt saatas ne plussat niihin testeihin viikonlopun aikana,tai jos ei ni tulis se täti ennenkuin seotaan kokonaan. jos venyy kovin pitkälle ens viikkoon ni mun mies varmaan saa...
  2. S

täällä ei mittään uutta! :kieh: :kieh: keskiviikkona testasin negan(vai oliko tiistai?) mutta menkojakaan ei ole vieä näkynyt. aamulla oli tosi menkkamainen olo,mahaa juili ja oli hiukan punertavaa(vaalean punaista :laugh: )valkkaria,mutta sitten ei oo ollut mitään koko päivänä. nyt on...
  3. S

huomenta kaikille! täällä kettuttaa siihen maliin että.. |O |O tein aamulla testin ja päiväthän on nyt mun laskulla 30/30 ja negaahan se saakutin tikku näytti.. tai itehän mä muka taas näin siinäjonku ihme haalean viivan,mutta rakas mies palautti mut taas takas maan pinnalle(ellei vähän...
  4. S

huomenia! mäpäs otan onnin kans käyttöön ;) ON: pää räjähtää kohta! välillä on semmonen tunne että menkat alkaa ihan kohta ja välillä hiipii mieleen ajatus että ois tärppä käynyt,tai sit omaan hippasen vilkkaan mielikuvituksen :laugh: :D rinnat ed.kipeät, illalla sattu rintoihin...
  5. S

höh! pitkäänhän se mun testi taas vanheni kaapissa :D :laugh: tänä aamuna jo tein sen poissa ja negaa oli niin kuin arvasinkin. tai kyllähän mä muka alkuun näin siinä haalakan viivan tekeleen,mutta mähän näkisin kaks viivaa vaikka pissaisin harjan varteen ;) eli nyt ootellaan..
  6. S

täällähän on tosissaan tapahtunut viimesten 3 päivän aikana. Onnea plussanneille!! :heart: :heart: ite en vieläkään tiiä oonko lintu vaan kala. mahaa välillä nippailee,päivällä pisti tai oikeastaan aivan ku ois kutittanut mahaa sisäpuolelta, tissit on hiukan kosketus arat ja...
  7. S

on se ihana että muutkin on yhtä"kaheleita" vauvakuumeensa kanssa ku vain minä :D :laugh: tänä aamuna tuli mieleen,että meikä on varmaan hullujenhuoneella ennen ku saan plussan siihen raskaus testiin,mielikuvitus laukkaa välillä niin nopeasti ja uusia oireita muka koko ajan,tai jotai ihme...
  8. S

en tiiä..! täällä ihmeellisyydet senkuin jatkuvat :kieh: eilen illalla maha oli aikasta kipeä,olin melkeen jo varma että täti kurvaa yöllä paikalle,melkeen laitoin jo siteenkin varuiksi,mutta aikastahan sillä viel ois kurvailla tänne päin.. nyt sit ku kävin lenkillä ni taas oli alamaha...
  9. S

varovaiset onnittelut Quukkeli! meidän halppistesti haamu täyttää lokakuussa 4v,eli kyllä se siitä viel tummuu se sun testi. =) ite on tiiä oonko lintu vai kala.. jotenkin menkkamainen olo,mutta ei kuitenkaan. jotai nuhaa ollut kans havaittavissa. tissit vieläkin arat, selkää juilii ja ala...
  10. S

terve! Täällä ovis meni varmaan ihan ohi =/ alkuun luulin että ovis ois ollut jo alkuviikosta,mutta sepäs tais ollakkin vasta viikonloppuna ja sillon en saanut miestä houkuteltua peiton väliin vaikka kuinka yritin,itellä halut oli ainakin kohillaan :D tissit oli viime viikolla kans kipeät...
  11. S

terve! Vieläkös soppii joukkoon? =) Täällä on kans enemmän ja vähemmän yritystä päällä. Esikoinen täyttää lokakuussa 4 vuotta ja kaveri pitäis toiselle saaha. Tutut ja puolitutut on viime kuukausina kyselelet että eikös sitä pitäs leikkikaveri tehä pojalle, eli nyt on alettava tosi toimiin. ;)...
  12. S

***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

hei! tilanne päivityksiä.. minut joudutte poistamaan listalta. =( plussa vahvistui,mutta menkat alkoi seuraavana päivänä. eikä ihan normi menkat ookkaan. maha ollut tosi kipeänä ja vuoto runsasta. eli se siitä tammivauvasta.. nyt olo jo parempi,ei ahista niin ku muuan päivä sitten.. ei...
  13. S

Tammivauvat

mulla se ei sitten se plussa suostu vahvistumaan. eilen tein sittarin testillä ja kyllä siihen ihan haalisko viiva tuli niin haalisko että mies ei sitä erottanut. meinasin miehelle tilata silmälääkäriin ajan. ;) meinasin testailla sit ens viikolla. aatttelin että jos keskiviikkona testais,ois...
  14. S

Tammivauvat

terve! Minä varovasti alan hivuttamaan jalkaa kohti tammikuisten ovenrakoa.. oon pitänyt viime aikoina paikalliset raskaustestien myyjät hengissä ;) tein ensin apteekin testin ja siinä ehkä näin haamujen haamun siis todella todella haamun (melkeen oli suurennuslasi millä katoin) ja nyt sit...
  15. S

huomenna alkaa nutrilett-kuuri!

hei! ite oon kans suunnitellut nutrilettien alottamista,että jos vaikka niistä sais kipinän tähän touhuun. mietin tässä vaan,että voiko nuita keittoja syyä ihan kylmänä, vaan voiko ne vedellä ääntä kohti ihan klminä? itellä semmonen tö,etten pysty ruokaani päivän aikana lämmittään.. =/ mut...
  16. S

likakaivot uusiksi

ollaanko me mieheni kans ihan kaheleita? päätettiin,nyt laittaa meidän likavesi asiat kuntoon. tilattiin pienpuhdistamo meillekkin.. mut sukulaiset ja tuttuvat pitää meitä nyt ihan kaheleina,että miks me semmonen on laitettu,ois kannattanut oottaa viel yms yms yms. toiset meinaa että laki...
  17. S

löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

hienoja pudotuksia kaikki saaneet! onnea kaikille niistä!! ite oon saanut saldoksi +1kg! arvatkaa vaan kuin syö naista. veetuttaa ihan tosissaan.. nyt oon alkanut epäilemään, ettei mulla vaan ois kilpirauhasen vajaa toimintaa. pitää koittaa huomenna saaha varattua aika työterveyslääkärille...
  18. S

heipähei! :wave: :wave: olen minäkin täällä, vaikka en olekkaan kirjotellut. mulla tympii koko touhu. 2 viikkoa oon muka laihiksella ja tulos +-0!! syö naista ihan kympillä! oon juonut sitä puhdistusjuttuakin mistä on myös ketju tuossa alempana, mut ei! sillä oon saanut vaan kädet ihan...
  19. S

hienoa ideaköyhä!! mitä ihmettä sä oot tehnyt ku sulla on paino tippunut nuin hienosti? oonko pikkusen kade. itellä viikko takana laidutusta ja tasan puyöreä nolla on tippunut. rasittavaa... oon pysynyt hyvin erossa herkuista yms. mut nyt aloin miettimään että oonkohan liian tiukalla dietillä...
  20. S

huoh! mitenhän tää jo nyt tökkii tää homma. välillä on motivaatio ihan huipussaan ja sit innostus lopahtaa ihan yks kaks ja viel samalle päivälle.. nyt varmaan tökkii senkin takia ku erehyin käymään puntarilla aamulla.. ja tulos oli +1kg!! arkh! oon muka syöny terveellisesti, pienempiä...

Yhteistyössä