Hakutulokset

1. N

++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

Neljä kotona. Viides haaveissa... ikää 33vee ja 3yk :)
  2. N

++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

Tellu30 Mitä raskaus oireita? Onnea :)
  3. N

Oireitahan joo.. olen yrittänyt olla ajattelematta koko raskautumista... Viime kierrossa ns. "oireita" oli liuta enempi mut taisivat olla pms oireita lähinnä. Nyt on kp 22/ 25-28 menossa ja samoja oireita ku Neilalla. Yks yö nukuin 10h putkeen, joka on kyllä jo aikasta paljon Rinnat on kipeet...
  4. N

Ekat raskaus oireet??

Oireitahan joo.. olen yrittänyt olla ajattelematta koko raskautumista... :) Viime kierrossa ns. "oireita" oli liuta enempi :D mut taisivat olla pms oireita lähinnä. Nyt on kp 22/ 25-28 menossa ja samoja oireita ku Neilalla. Yks yö nukuin 10h putkeen, joka on kyllä jo aikasta paljon :D Rinnat on...
  5. N

Loppukiertolaisten oirepino

Oikein ihanaa joulun aikaa kaikille ja kovasti niitä plussia. Tuota kiinnittymisvuotoa olen mietinyt itsekkin. Meillä siis viides haaveissa ja en ole aikaisemman neljän aikana huomannut mitään mahdollista kiinnittymisvuotoa. Tässä ruvetaan kohta taas jännäilemään. tosin nyt vasta kp 17/25-28...
  6. N

Paljon plussia täältä toivotellaan myös kaikille!! :) Tuossa laskeskelin, ja jos kierto pitää paikkaansa, niin tädin pitäis tulla kuun viimeinen päivä...MUTTA toivotaan nyt kovasti, että se älyis pysyä poissa, ja voisin uuden vuoden aloitella ihan masun kasvattamisen merkeissä :) Täytyy...
  7. N

Uusi oireilija ilmottautuu :) ... Tosin tänään alkoi menkat, ja ottaa päähän niin suunnattomasti :( Oireita oli väsymyksestä lämpöilyyn. Luulin, että jos sitä nyt olis pieni nyytti tulollaan, mut ei. Ihanaa, että löysin tllaisen pinon. Olen lukenut tämän ihan alusta loppuun. Mukavia tekstejä ja...

Yhteistyössä