Hakutulokset

1. L

.

Moikka. Vielä ehdin tulla tänne teidän seuraan josko tälle vuodelle vielä kerkeis raskautua. Täällä menossa yk1 ja kp 8/28. Jännät ajat käsillä, tulisko joulun alle vauva..
  2. L

Syyskuiset 2019

Hei. Täällä yksi onnellinen odottaja liittyy seuraanne. Laskettu aika on syyskuun lopulla, vauva kuitenkin tulee syntymään pari viikkoa enne laskettua. :) Viidettä lasta odotellaan perheeseemme. Onko teillä fb-ryhmää? Lehmatyttö 4+ jotain
  3. L

Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

12.5 / lehmatyttö / 4. lapsi / Synnärin ja iän piän vielä salassa. En halua että kaikki tutut jotka tätä palstaa kyttäävät tunnistavat minut. :ninja: Täällä oireet jatkuu samanlaisena. Melkein päivittäin saa oksentaa, pääasiassa vaakatasossa elelen tällä hetkellä. Jospa tää helpottais parin...
  4. L

Toukokuun tulokkaat 2018

Moikka. Eli olen tehnyt fb-ryhmän joka on täysin salainen! Laita mulle viestiä täällä kaksplussalla niin lisään ryhmään. Mukaan mahtuu! Mietitän jossain vaiheessa paljonko otetaan. :love: Lehmatyttö 4+4(y)
  5. L

Toukokuun tulokkaat 2018

Perustin jo ryhmän torstaina. laita Mulle sun FB nimi viestillä niin lisään sut ryhmään.
  6. L

Toukokuun tulokkaat 2018

Täällä toukokuinen odottaja. Menkkoken mukaan la 26.4 mut eilen testiin tuli 1-2 vk hedelmöittymisestä.:love: Jos jotain kiinnostaa fb-ryhmä niin laittakaa mulle viestillä teidän s-postiosoite niin lisään. Ryhmä on täysin salainen, kukaan ei näe ryhmän jäseniä tms.(y)
  7. L

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Aamun haamusta innostuneena tein digin.http://aijaa.com/sIfGNP. :love:
  8. L

http://aijaa.com/eh85To Täällä aamulla tehty haalea mutta selvä plussa. Näkyy ilman kääntelyitä ja vääntelyitä.:love:
  9. L

Onko sillä mitään vaikutusta, kun viiva tuli heti kun kastoin kupissa?
  10. L

http://aijaa.com/XBJ38lXBJ38l Näyttääkö tässä teidän mielestä olevan haalea viiva? Tänään oletettavasti dpo9-10.
  11. L

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä jännäillään taas. Plussatuuli puhaltanut ahkerasti :love: onnea kaikille plussanneille! Toivottavasti tulen perässänne huhtikuisiin vielä. (y) Täällä nyt KP 21/28. Oletetusta oviksesta nyt dpo 7. Alamahassa on ollut pari päivää ihmeellistä painontunnetta. Muuten ei oo mitään...
  12. L

Toiveena vauva 2017-2018

^ yritystä on kovasti ja plussaa odotellaan ilomielin tulevaksi.
  13. L

Toiveena vauva 2017-2018

Pakko tulla teiltä kyselemään vinkkiä mitä tämä voi olla. Yli pari kuukautta sitten lopetin imetyksen, menkat ei ole vielä alkanut. Oviksia olen pongaillut kyllä.. Toissa päivänä(tai eilen, en muista :D ) oli hirvittävä kipu munasarjoissa vasemmalla puolen. Eilen tuli sit paperiin...
  14. L

Elokuu 2017

Tuun tänne taustalle kurkkimaan. Tänään sain tosi haalean viivan ja huomenna testailen uusiksi. toivottavasti on vahvistunut ja saan liittyä seuraanne. :love:
  15. L

<3Kesäkuun lapsoset 2016<3

Mut vois lisätä listalle 20.6.2015 lehmätyttö / 3. lapsi / KSKS Tänne ei kuulu erikoisempaa. Pahoinvointi ja väsymys kulkee edelleen mukana, mutta jotenki niiden kanssa pärjää. Eka ultraa ootan hulluna, se on siis 30.10 ja eka neuvola on muistaakseni 3.11. (y) Menis nyt tää aika vaan...
  16. L

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Minä voisin liittyä seuraanne. Maanantauna tehty positiivinen testi ja nyt rv4+5. Keskenmeno tapahtui elokuun lopulla, eli puoltoista kuukautta meni uuteen plussaan. Keskenmenneessä ei hirveästi oireita ollut ja olin koko raskauden ajan hirveän epäileväinen raskauden jatkumisesta. Tein joka...
  17. L

Viiva vahvistunut Miten pääsen faceryhmään?
  18. L

Minä voisin varovasti liittyä tänne seurailemaan. Eilen tein raskaustestin johon ilmestyi kaksi viivaa, toinen tosin vielä haalea. Huomenna aamulla teen vielä uuden testin, toivottavasti viiva vahvistuu. Oireita on; jatkuva vessahätä, pahoinvointia varsinkin hampaita pestessä, heräilen usein...
  19. L

Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

Minut vois lisätä listalle, laskettu aika saattaa muuttua mut muutetaan sit jos on tarvetta. :) lehmätyttö / 3. Lapsi / - / KSKS?
  20. L

Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

Tervetuloa kaikki uudet masun kasvattajat! ❤️ (.) Täällä joka iltainen pahoinvointi alkanut. Ruokahalut kadonneet ihan täysin, eikä mikään meinaa mennä alas. Maha on ihan turvonnut pömppis jo iltaisin. Perjantaina vihdoin eka ultra, saa selville asusteleeko masussa pieni ihme. En malta...

Yhteistyössä