Hakutulokset

1. X

Haaveena vauva 2023

Tilasin viime viikon torstaina kirjeenä, tuli keskiviikkona perille 😊
  2. X

Haaveena vauva 2023

Tsemppihalit teille uuteen kiertoon joutuneille ❤️ Toivottavasti seuraava kierto olis onnekkaampi!
  3. X

Haaveena vauva 2023

Mulla on myös alempana menkkojen aikaan. Kovin tarkasti en oo seuraillut, miten vaihtelee kierron muissa vaiheissa, mutta se menkkojen aikaan laskeutuminen on selkeä.
  4. X

Haaveena vauva 2023

Joo, kieltämättä kasvattaa toiveita. Mutta mulla on kyllä niin aikaiset dpot vielä, että tuskin voisi edes johtua raskaudesta, kun nyt vasta pitäis olla kiinnittymisen aika. Mieli kyllä lähtee välillä laukalle 😅
  5. X

Haaveena vauva 2023

Mulla liikkuu lämpö kierron loppupuolella yleensä 36.6-37.0 välillä. 37.3 on ollu aiemmin ainoastaan kipeänä tai raskaana 😏
  6. X

Haaveena vauva 2023

Mulla tänään dpo 6. Tänään on vihlonu nivusia kierron vaiheeseen verraten tavallista enemmän ja ollu lieviä alavatsakipuja. Lämmöt on koholla ja lieviä flunssatuntemuksia on pukannut alkuviikosta alkaen, mutten oo onneksi sairastunut vielä. Koitan olla kuvittelematta ja kuulostelematta liiaksi...
  7. X

Haaveena vauva 2023

@Sanelma_ ihanaa, minäkin näen viivan! Toivottavasti vahvistuu! 😍 @vauvakuume7 samat fiilikset täällä, jotenkin saanut ladattua tähän kiertoon suuret odotukset ja ollut mukamas vahva tunne siitä, että tämä on The Kierto. Toivotaan parasta. ❤️ Sun oireet kyllä kuulostaa hyvältä!
  8. X

Haaveena vauva 2023

Täällä tänään dpo 4, saa merkata listaan jos joku sitä päivittää. 😊 Mulla siis 2. lapsi haaveissa, yritys alkanut 3/21 ja keskenmeno 9/21. Tein ekaa kertaa tilauksen Raskauskeijulle ja tänään saapui raskaustestejä ja elämäni ensimmäiset ovulaatiotestit. 😄 Vähän polttelee jo, vielä melkein...
  9. X

Haaveena vauva 2023

Täällä tänään oireiden perusteella dpo 1. Tämä kierto tuli ainakin hyödynnettyä hyvin. Oon nähnyt nyt viikon sisään kaks kertaa hyvin todentuntuista unta, jossa teen positiivisen raskaustestin. Annan itelleni luvan kuvitella, että nää unet olis enne tämän kierron plussasta. 😌😂
  10. X

Haaveena vauva 2023

Tsemppiä piinailuihin 🤩 Samaistun teidän tuntemuksiin. Meillä tosiaan menty ilman ehkäisyä 1,5 vuotta, johon on mahtunut yksi raskaus ja keskenmeno reilu vuosi sitten. Kun ei ole tapahtunut yli vuoteen mitään, miettii jo väkisinkin että miksi se nytkään enää tapahtuisi. Vaikka samalla...
  11. X

Haaveena vauva 2023

@jempppis Karsean kuulonen tuo kipu! 😯 Mulla oli samaa ku sulla, että monta päivää ennen menkkoja oli kipuja. Muuten näkyy vaikuttavan tosi eri tavoin kullakin. Mulla esimerkiksi taas lisäsi vuotoa ja vähensi ovulaatiokipuja. Ja mulla oli pahoinvointia kuukautisten aikaan! Monesti öisin heräsin...
  12. X

Haaveena vauva 2023

Hei kiva kuulla teidän muidenkin kokemuksia shatavarista! Koin että mulla shatavari vaikutti ihan mielialaan alkukierrossa ja puolivälissä, mutta pms-oireet taas oli tavallista voimakkaammat. Esimerkiksi voimakas levottomuus, joka on mulle tosi yleistä ovulaation tienoilla, oli paljon lievempi...
  13. X

Haaveena vauva 2023

Heips, liityn taustalta keskusteluun mukaan. Meillä ollut jo reilun puolentoista vuoden ajan toinen lapsi toiveissa, mutta aika rennosti ollaan otettu ja on tullut kuukausia, jolloin ajoitukset ei oo aivan mätsänneet. Yksi keskenmeno taustalla reilu vuosi sitten ja sen jälkeen ei ole tapahtunut...

Yhteistyössä