Hakutulokset

1. m1es

Setis-ketju

Ihan hyvä mielikuva, Pirkka-Pekka meni vuonna 2019 66-vuotiaana naimisiin itseään yli 20 vuotta nuoremman (tosin suomalaisen) naisen kanssa. Liitto ei tosin kestänyt kovin kauan vaan viime vuonna tuli ero. https://www.is.fi/viihde/art-2000009388326.html Kuva kihlautumista koskevasta...
  2. m1es

Naisen tajuton flirtti ja vihjailu duunissa.

Minulle riittää, että olen vaimoni mielestä sopiva aviomies ja monien muiden naisten mielestä pätevä ja luotettava, sinun arvioillasi ei ikävä kyllä ole merkitystä. Vierailijoiden maailmankuvasta ja (heikosta) itsetunnosta kertoo paljon se, että he niin usein käyttävät tuota "mitä muutkin...
  3. m1es

Ketjujen KETJU 2024 (K24)

Ovela veto, saat kaikki palstalaisten epämääräisillä sähköpostiosoitteilla tekemät nettiostokset. :sneaky:
  4. m1es

"Petteri Orpon hallitus valmistelee valtavia säästöjä, jotka voivat tuntua lähes kaikkien suomalaisten arjessa – näin työ etenee"

Marinin hallitus toimi hallitusohjelmansa mukaisesti, tosin kaikki valtiontaloutta parantavat suunnitelmat jäivät toteuttamatta. Mutta jos vasemmistoenemmistöinen hallitus ei noita voinut toteuttaa koska "kokoomuksen kaltainen" puolue oli mukana, on varmaan aika koomista odottaa sitä...
  5. m1es

Itku tulee hallituksen leikkauslistaa lukiessa

Niin, minut on pyydetty/kutsuttu työpaikkoihini. Ei kerrottu, ettei Kaksplussan palstalla saa käydä. Tosin jos seuraat kommenttejani, huomaat että ne on useimmiten kirjoitettu illalla tai yöllä, ei siis virastoaikana. Tosin hoitelen työasioita usein myös outoihin aikoihin. viihdyn työssäni ja...
  6. m1es

"Petteri Orpon hallitus valmistelee valtavia säästöjä, jotka voivat tuntua lähes kaikkien suomalaisten arjessa – näin työ etenee"

Miksei Marin tehnyt tuota muutosta, jos se olisi kansantaloudelle edullista?
  7. m1es

Ein ole. Pitää nyt vain totutella ajatukseen, että kun Marinin joukko osti 4 vuotta hupiaikaa, on nyt puolestaan takaisin maksun aika. Silloin eläke- tai tukitulot vähenevät.
  8. m1es

Miksi AUTISMI on palstalla kielletty puheenaihe?!

No, ongelma on sinun. Minä tiedän olevani huomattavasti keskimääristä rehellisempi ja totuudessa pysyvä.
  9. m1es

Jos valtio kompensoisi sosiaalisissa tulonsiirroissa, olisi se hölmöläisten matonkudontaa. Henkilö itse voi monessa tapauksessa niin tehdä, hakeutumalla töihin.
  10. m1es

Monta kuukautta on täällä vaadittu veronkorotuksia sosiaalitukileikkausten sijaan. Arvonlisäverojen nosto tai ainakin alennettujen verokantojen poisto on varmaankin mannaa näille marisijoille - saatte veronkorotuksia. Mutta ettehän te niitä oikeasti halunnetkaan, halusitte vain että muita...
  11. m1es

Koksupersu koittaa saada englanninkielisillä massa-avauksillaan pakkorekisteröinnin kaksplus-foorumiin

Olen minäkin keskustellut (järjestö)aktiivisen vasemmistonuoren kanssa, joka tunnusti ajaneensa autoa useinkin kännissä. Voimmeko siitä päätellä, että kaikki rattijuopot ovat vasemmistolaisia?
  12. m1es

Koksupersu koittaa saada englanninkielisillä massa-avauksillaan pakkorekisteröinnin kaksplus-foorumiin

Tuo bottispämmäys on ikävää ja aiheuttanee töitä ylläpidolle. Aloituksen otsikko puolestaan todistaa muutaman vassarin epätoivoisia leimausyrityksiä, asiallahan ei ole mitään tekemistä puolueiden kanssa. Tai jos olisi, "persupalstaksi" nimittyä foorumia sabotoisivat varmaankin muut kuin...
  13. m1es

Niin, tuohan kertoo sen sanan "haukkuma-arvon" määrittelijän ihmiskuvasta, jos autisti on pahinta miitä voi kuulla. Minäkin kuulun joidenkin määritelmien mukaan autismin kirjon ihmisiin, omaan asperger-piirteitä (mistä olen kiitollinen 🤩 ). Echo on tuosta joskus keskusteluissa muistuttanut...
  14. m1es

Kumpi pahempi, Lissu vai Ekko?

On toki. Esim. @AivanSama, @Elena777, @Kais. Ja tietenkin ei-rekisteröitynyt Alepa-Anna, todella ahkera muiden kirjoittajien nälvijä.
  15. m1es

Mamumiehet eivät uskalla paljastaa pieniä vehkeitänsä uimahallien sauna- ja peseytymistiloissa

Minä olen kyllä mielelläni saunonut työkavereiden (myös tai sanoisinko varsinkin) naispuolisten kanssa. Ei uimapukuja. Turha valittaa siitä, että on keskusteluiden ulkopuolella jos ei uskaltaudu sinne, missä keskustellaan - saunaan.
  16. m1es

"Taistolaisuus [=vasemmistolaisuus] ei ollut hetken mielenhäiriö vaan harkittu puolenvalinta"

Ja myöhemmin heidän seuraajansa vihreiden pippaloissa. Moni taistolainen siirtyi vihreisiin (osa toki jäi erilaisiin kommunistipuolueisiin tai vasemmistoliittoon), kun omalta aatteelta katosi pohja.
  17. m1es

Onko mustilla/ ruskeilla ufokokemuksia vai ottavatko yhteyttä vain meihin valkoisiin?

Suurin osa netin Freya-kuvista on pelien/elokuvien toistoa ja esittää Freyan naissoturina. Freya oli/on kuitenkin ennenkaikkea lisääntymisen, kauneuden ja (fyysisen)rakkauden jumala. Hän käytti seksiäkin saadakseen haluamansa, esim. himoitsemansa kaulakorun lunastaminen kääpiöiltä vaati neljä...
  18. m1es

Sinä ainakin vaikutat tyhmemmältä kuin suurin osa autisteista. Autistit ovat erilaisia. Ja selkeästi kehitysvammaisetkin (esim. Downin syndrooma) ihmiset ovat ihmisiä ja yleensä vielä mukavia sellaisia.

Yhteistyössä