Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2022

mä joudun tekeen jopa 2-3 keraa päivässä ovulaation lähestyessä testin (käytän pc:n liuskoja) ettei mee huippu ja positiivinen tulos ohi.. menis jos tekis vaan kerran päivässä.. ensin se on lähes plankko ja sit alkaa tummuun ja ihan parissa päivässä tummuu niin että on ovisplussa ja jo...
  2. M

Haaveena vauva 2022

mulla on jo dpo 4 :)
  3. M

Haaveena vauva 2022

Itsellä ei oo liukkareista kokemusta, mut osa niistä on siittiöille haitallisia, toki täällä on ollu puhetta yhdestä merkistä joka on jopa hyväks niille.. uimassa kävin kesällä ovulaation aikaan ihan siinä missä muutonkin, ei kai se vesi kohtuun asti mee kuitenkaan :unsure:
  4. M

Haaveena vauva 2022

näin mä sen kanssa järjellä ite aattelin :)
  5. M

Haaveena vauva 2022

Heippa! Onko inssin jälkeen kiinnittyminen samoilla päivillä kun luomusti vai nopeutuuko se jotenkin ?
  6. M

Haaveena vauva 2022

anteeks kun kysyn sillä en oo oikein koskaan ymmärtäny omalla ajatusmaailmalla tätä kuukuppia tässä tarkotuksessa. Pääseekö ne siittiöt sit vai uimaan sieltä kupista vie takas ylös ja kohtuun kun ne sinne kerran jo on ”tippunu” kun ei mulla se ainakaan estä valumista kun tiettyyn pisteeseen...
  7. M

Haaveena vauva 2022

Heippa ! Inssi onnistuneesti takana ! Ovis ei ollu vielä tapahtunu mut eilen aamulla pregnyl pistetty eli tänään pitäis oviksenkin tulla.. mulle vois laittaa siis tällepäivää dpo 0 ! nyt alko todelliset piinapäivät !
  8. M

Haaveena vauva 2022

ON: täällä käyty kontrolli ultrassa ja inssiaika varattu perjantaille ! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääsisin kesä tai heinäkuisiin.. LA olis 1.7 :love:
  9. M

Haaveena vauva 2022

Heippa ! Ja tosi isot tsempit @Sinisilmät ❤️ mulle vois päivittää huomiselle (torstaille) kp 3 :) Eli ens viikolla olis ultra ja uus yritys inssin kanssa :)
  10. M

Haaveena vauva 2022

Mulla kanssa käytössä labrasta saatu virtsanäytepurkki, huolelliset pesut vaan väliin.. toki käytän/käytin pc:n testejä oviksen metsästykseen ja niissä tuli omat kerttiskipot mukana.. mut raskaustestit yms tolla labran purkilla..
  11. M

Haaveena vauva 2022

Huomenta, mut saa poistaa piinalistalta, tänään testattu nega ja nyt odotellaan vuoroo alkavaks.. ilmottelen sit erikseen kun tiedän koska on kp 1..
  12. M

Haaveena vauva 2022

@petronella09 kiitos kovasti, lämmittää hirveesti mieltä että joku toivoo puhtaasti että olis jo meijänkin vuoro onnistua ❤️
  13. M

Haaveena vauva 2022

Huomenta :) Osaako kukaan sanoo kuinka varma raskauden merkki on se että kohdun kaula ei oo laskeutunu niin kun yleensä just ennen lugesteronin lopettamista ? Alkaa jännittää, testipäivä olis sunnuntaina :X3:
  14. M

Haaveena vauva 2022

Mun mittapuussa sä ainakin”kuulut listoille” jos sinne vaan haluat ❤ Jos aktiivisuutta mietitään niin sit en varmaan kuuluis minäkään, vaikka kaikki viestit käyn lukemassa, mut vaan harvoin kommentoin, ja listoilla ollu jo 1,5v :(
  15. M

Haaveena vauva 2022

Kiitos ❤️ Oma mieliala heittelee niin laidasta laitaan tän asian kanssa että huh huh, toisena hetkenä on kaikki toivo menny ja toisena sit taas jaksaa uskoo ja toivooo_O
  16. M

Haaveena vauva 2022

Dpo 9 ja PC:n testi puhdas nega.. ehkä täytyy alkaa asennoituun että meni tää kierto pipariks, eikä lasta mulle vieläkään suotu :( yk 21 starttaa siis kuun vaihteen hujakoilla :(
  17. M

Haaveena vauva 2022

Haluan itekkin kommentoida tohon miehen seksin haluamiseen.. Meillä mies on mukana ihan täysillä tässä hommassa ja kyselee itekkin koska on ovis ja koska inssi ja koska lääkkeet alkaa yms.. :) Mut se myös reagoi jotenkin tosi voimakkaasti mun LH-tason nousuun vaikka ei tietäsikään ajankohtaa :X3:
  18. M

Haaveena vauva 2022

tätä mäkin vähän epäilin, mulle kun se määrättiin vaikka olisin luomustikkin ovuloinu, ja jotenkin mulla on olo että nyt tärppäs.. en toki voi varma olla mut jotenkin omassa mielessä ainakin saan oireet täsmään siihen:LOL:
  19. M

Haaveena vauva 2022

Heippa ! Hei te jotka ootte tuntenu kiinnittymisen ? Miltä se tuntu ? Mulla oli viimeyönä se kauhee hikoulu kohtaus ja muuten on ollu lämpöö ainakin näin iltasin ja kauheeta palelua (rintojen kivun yms ohessa).. nyt sit on menkkakipu tyyppistä kipua, mut paljon pahempi mitä menkoista on hetkeen...
  20. M

Haaveena vauva 2022

Osaatko sanoo onko ton piikin ainoo tarkotus irrottaa munasolu vai tekeekö se myös elimistön jotenkin valmiimmaks kiinnittymistä varten ? :unsure: mulla on paleltanu nyt siitä pregnylistä saakka ihan hulluna, mut viimeyönä heräsin kertaalleen hiestä märkänä :oops::unsure:nyt taas meinaa olla...

Yhteistyössä