Hakutulokset

1. H

Toukokuiset 2025

Minä sain valitettavasti ne huonoimmat uutiset tänään. Pidän peukkuja teille muille ❤️
  2. H

Toukokuiset 2025

Kiitos tuesta ❤️ mies jo sanoi, että et kai nyt aio joka kuukausi käydä yksityisellä varmistelemassa, että täytyyhän sitten vain luottaa. No, en toki aiokaan siellä jatkuvasti hypätä, mutta nyt vaan on tunne, että haluan tarkistaa tilanteen. Ja jos olisikin jotain, ennemmin haluan tietää sen nyt...
  3. H

Toukokuiset 2025

Uutamo, täällä sama juttu, että vatsa ihan todella kovalla ja verta alkoi tulemaan. Järjellä jos olisi taas ajatellut niin kai se paine/ponnistaminen voi sen tehdä, mutta minähän se taas sekopäänä varasin huomisaamulle jo ultra-ajan yksityiselle 😓 en voi mitään, pakko saada varmistus. Tosin...
  4. H

Toukokuiset 2025

10 viikkoa kuulostaa kyllä jo paljolta! 😊 Mulla on vähän sama, että ehkä se etominen on alkanu helpottaa vähän tällä viikolla ja samoin yösyömistä ei oo enää tarvittu, 9.viikkoa elellään tai kk laskien 9+3, mulla kun oli se 6 pv heitto. Kuumeisesti jo odotan ultraa, siihen on parisen viikkoa...
  5. H

Toukokuiset 2025

Täällä kans eka aamu jolloin aamukahvi teki ihan pskan olon. Voi itku, jos siitä pitää luopua 🤭 viime yö meni sirkukseksi, heräsin vessaan, en saanut enää unta, sitten tuli nälkä, oli pakko mennä syömään banaania. Näköjään yöllä jos herää ja on nälkä, ei auta odotella sen ohi menemistä kuten...
  6. H

Toukokuiset 2025

Jännä kyllä, että näissä on sitten erojakin. Mutta voi olla just, että on ohjeistus annettu, että kunnallisen puolen ultran mukaan mennään, tiedä häntä. Noh, seuraava ultra on 11.11. joten eiköhän asia silloin sitten selkiydy. Täälläkin paino ahdistaa vähän, kun sitä on jo riittävästi muutenkin...
  7. H

Toukokuiset 2025

Minusta oli vähän outo suhtautuminen neuvolassa varhaisultraan. Eivät mitenkään noteeranneet vaikka siellä kesto oli -6pv kuukautisista laskettaessa verrattuna. Eli kuukautisten mukaisella arviolla mennään ekan varsinaiseen ultraan saakka. Nyt sekoan sukkiini näiden viikkojen laskemisten kanssa...
  8. H

Toukokuiset 2025

Joku täällä minulle aiemmin kommentoikin, että kun ultrassa näkyy syke vaikka viikolla 7, on tilanne jo ihan eri, kuin aikaisemmilla viikoilla, koitetaan luottaa siihen! Meillä olikin nämä melkein samat aikataulut, täällä kans huomenna eka neuvola ja ajattelin mankua, että pääsisin ultraan heti...
  9. H

Toukokuiset 2025

Oletteko saaneet miten nukuttua? Itsellä nukahtamisvaikeuksia ja heräilyä/valvomista. Olisi kiva nukkua kun vielä olisi mahdollista...
  10. H

Toukokuiset 2025

Joo, ei mullakaan kätilö sanonut että olisi jotenkin huolestuttavaa, mutta itse kun on kaikesta vähän liiankin huolissaan niin se jätti taas ilmaan kysymysmerkin, kun oli tietty aatellut ultran vain selventävän asioita. Ja toki noin varhaisessa ultrassa ei näe kaikkea muutenkaan, sitä minulle...
  11. H

Toukokuiset 2025

#130 täällä, piti ihan rekisteröityä. Ihania uutisia siellä monilla 😊 täälläkin huominen varhaisultra jännittää kamalasti. Toivon niin kovasti että siellä olisi kaikki ok. 7+0 tuntuu myös jo "isolta" luvulta! Täällä on vähän sellainen olo, että ei nyt ehkä voi sanoa pahoinvoinniksi, mutta ei...

Yhteistyössä