Hakutulokset

1. E

Haaveena vauva 2023

Minulle vois lisätä tuon km 2/23
  2. E

Haaveena vauva 2023

Mulla on toipuminen sujunut tosi hyvin! Nyt torstaina on kaksi viikkoa keskenmenosta ja näyttäis siltä että ois ovis tulossa piakkoin! Ovislimat on ollu nyt kolmena päivänä. Ilmeisesti on mahdollista että ovis vois tulla normaalisti🤔 Mulla km vuotoa kesti kuusi päivää, jonka jälkeen ei ole ollu...
  3. E

Haaveena vauva 2023

Moikka! Mä voisin hypätä mukaan haaveilijoihin☺️ Oon seuraillut tätä ketjua pari kuukautta ja jännäilly taustalla. Meillä yritys alkoi tammikuussa ja plussa saatiin testiin kolmisen viikkoa sitten joka päättyi kuitenkin keskenmenoon 5+3 viikoilla😢 Nyt keskenmeno vuoto on loppunut ja toiveikkaana...
  4. E

Lokakuiset 2023

Ei tehty mitään tutkimuksia. Todettiin vaan et kun mulla on alaselkä- ja alavatsakipuja ja myös vuodon mukana hyytymiä et kyllä se keskenmenolta vaikuttaa. Itselläkin on kyllä tunne että keskenmeno. Ei oo enää läheskään niin voimakkaita raskausoireitakaan.
  5. E

Lokakuiset 2023

Tuo ”vahvisti” voi olla huono sanavalinta minulta, mutta minulle terveydenhoitaja sanoi että keskenmeno on ja ei tarvitse käydä lääkärissä jos ei ala sietämättömät kivut tai vuoto lisäänny liikaa.🤔
  6. E

Lokakuiset 2023

Täällä alkoi eilen verinen vuoto ja tänään 5+2 terveydenhoitaja vahvisti keskenmenon💔 parempaa onnea muille raskauteen❤️
  7. E

Lokakuiset 2023

Minä jännitin sitä vaaleanpunaista lievää vuotoa viimeviikolla, joka sitten onneksi loppui kolmessa päivässä😍 raskausoireitakin on alkanut ilmestyyn, joten mieli on kyllä helpottunut. Rinnat on tosi arat ja turvotustakin löytyy. Myös naama on alkanut kukkimaan🙃. Tuota etovaa oloa en kyllä...
  8. E

Lokakuiset 2023

Okei, kiitos vastauksesta! Ajattelin katsella viikonlopun yli ja soittaa maanantaina neuvolaan jos vielä on vuotoa🙂
  9. E

Lokakuiset 2023

Moikka! Minut voisi lisätä myös listoille!☺ 26.10 la/4+1/1.lapsi/OYS Onko muilla ollut vaaleanpunaista vuotoa kuukautisten oletettuja ajankohtana plussatestin jälkeen? Tein siis ensimmäisen positiivisen testin sunnuntaina. Tiistaina olisi pitänyt alkaa menkat ja keskiviikosta asti on ollut...

Yhteistyössä