Hakutulokset

1. R

Kakskymppiset yrittäjät 2012

Mulle voi päivitää kp 2. :|
  2. R

Memsie: Hyvä että pikkuinen on nyt paranemaan päin. =) Miwwi Hyvä idea tosiaan lisäillä noi blogit tuohon listaan. Löytyy sitten kätevästi aina kun tarvitsee. Nepulis ja Susupala tervetuloa joukkoon.
  3. R

Eipä ole tätiä vielä kuulunut. Eilen illalla olin ihan varma, että vuodot alkaa, sillä vatsaan sattui siihen malliin. Vatsakipu meni kuitenkin ohi eikä tätiä kuulunut. Eilen tein myös r-testin, mutta negaahan sieltä odotetusti tuli. :/
  4. R

Grill: Tosi kiva idea. Itsekin olen tatuoinnista haaveillut kauan, mutta en ole vielä rohjennut. ON:Ei ole menkkaoireita vieläkään ilmaantunut vaikka niiden pitäis olla jo täysillä päällä, sillä vuodon pitäis alkaa parin päivän sisällä. Rinnat ei ole arat, mutta nännien kohdalla verisuonet...
  5. R

Ai niin mulla jäi kommentoimatta tohon aborttiasiaan. Oma suhtautuminen aborttiin on varsin kielteinen. Mielestäni jokainen seksiä harrastaessaan tiedostaa ja hyväksyy riskin raskaaksi tulemiseen. Eihän mikään ehkäisykeino ei ole 100 %:sen varma (kortsut voi mennä rikki ja pillerienkin kanssa...
  6. R

Nyt alkaa olla jännät päivät käsillä, mutta on kyllä sellainen tunne, ettei ole tälläkään kertaa tärpännyt. : / Ei meinaan ole mitään raskausoireita tai muutakaan. Toisaalta ei mulla kyllä menkkaoireitakaan nyt ole ollut, vaikka yleensä rinnat on jo kipeytynyt näillä kiertopäivillä. Joten saapa...
  7. R

Täällä ilmoittautuisi joukkoon mukaan yks parikymppinen kuumeilija, jos vain sopii. Ikää mulla on 23 vuotta ja aviomiehellä 22. Ollaan yritys aloitettu jo syksyllä, mutta eipä ole pinokaista vielä kuulunut. Kaikenmoisia 'raskausoireita' on bongailtu, mutta plussaa ei ole kertaakaan saatu. Nyt...

Yhteistyössä