Hakutulokset

1. T

Toiveissa vauva 2021

Onnea!!!
  2. T

Toiveissa vauva 2021

Kauhean paljon tekstiä tullut parissa päivässä. Nyt on kaikki luettu. Minä edelleen tuskailen nega testien kanssa. Tänä aamuna jälleen nega. Menkat myöhässä. Kohdun suu nousee vaan entistä ylömmäs. Eilen paperiin tuli hieman ruskeaa, siis hyvin vähän. Ajattelin että nyt ne menkat alkaa...
  3. T

Toiveissa vauva 2021

Minä seuraan. Yleensä on kk alussa alhaalla ja pehmeä. Nyt innoissani kun se on kaukana ylhäällä ja kiinni että olisiko plussa tulossa.
  4. T

Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa uusille minunkin puolesta. Ja onnea plussanneille! Itse olen tehnyt jo 3 negaa, viimeisin juuri äsken :D Menkat 2 päivää myöhässä. Kivut ovat välillä juuri kuten menkkojen aikaan. Mutta huomasin että kohdunsuu on karannut jonnekin korkeuksiin. Hyvä että löysin sen enään eilen ja...
  5. T

Toiveissa vauva 2021

Onnea!!!
  6. T

Toiveissa vauva 2021

Täällä kans nega tänään tullut. Mutta odotellaan pari päivää ja kokeillaan uudestaan jos ei ala kk kuulumaan. Itse olen tämän syke homman laittanut merkille kellosta kans. Normaali lepo syke on 47-50. Yöllä se yleensä laskee jopa 42. Mutta viimeisen 4 yön aikana on ollut 58. Olin ihan...
  7. T

Toiveissa vauva 2021

Minulla on juuri näitä todella kovia vatsakipuja ollut nyt. Ja sama homma että vuoto päivät tippuneet normaalista 5->3. On otettu myös testejä mutta niiden mukaan kaikki hyvin. Epäilin endometrioosia jossain vaiheessa, neuvolassa sanottiin ettei sitä tutkittaisiin vielä. Tsemppiä!
  8. T

Toiveissa vauva 2021

Jospa listaisi omat oireeni :D Kierto siis 27-31 Nyt 3kk menty 27 kierrolla. Oviskivut ja limat kp 11-12. Kp 9 ja 10 peitto heilui. Mies lähti sitten työreissulle. Kp 14 alkoi mahajuilinnat, kestäneet siitä saakka. Välissä todella kovina. Kohdun kohdalla repäisykipuja, lämmön tunnetta...
  9. T

Toiveissa vauva 2021

Minä vielä joudun odottamaan ensi maanantaihin. Kamalan pitkä aika :D Peukut pystyyn sinne! <3
  10. T

Toiveissa vauva 2021

Eilen Kirjoittelin että kivut loppuivat. Ei ne loppuneetkaan. Illalla alkoi julmettu alamaha kipu, kohdun kohdalla ja yölläkin oli. Aamu oli taas normaali ja nyt taas repäisykivut tuli takaisin. Ja nyt tajusin että nämä tuntuu vähä kuin harjoitus supistuksilta. Voiko se olla mahdollista. Voiko...
  11. T

Toiveissa vauva 2021

Muistelisin että aiemmista raskauksista kun seurasin niin olisi ollut kova ja korkealla. Mutta en ole yhtään varma. Siitä on jo 8v aikaa jo :D Eilen testasin varovasti ja olisi kova ja korkealla. Jos osasin oikein tunnustella.
  12. T

Toiveissa vauva 2021

Minulla 35.6 normaali lämpö. Ovista ennen tai juuri sen aikoihin käy 35.4 ja nyt oviksen jälkeen on pysynyt 36.1. Voisiko olla juuri tuota kiinnittymislämmön nousua. Toivotaan!
  13. T

Toiveissa vauva 2021

Onko kukaan teistä seurannut tai tietoinen kohdunnapukan sijainnista ja kovuudesta alkuraskaudessa tai ylipäätänsä ennen menkkoja? Kiinnostaa itsellä kun siitä neuvolassa joskus puhuttu. Itsellä siis kaksi lasta jo ennestään ja ilta tähteä toivotaan. Kierto on vaihdellut 27-31. Nyt...
  14. T

Toiveissa vauva 2021

Minäkin liityn jälleen seuraan. Muutaman kk hiljaiselon jälkeen teitä seuranneena silti. Ovis oli 15.4 selkeästi limoineen kaikkineen. Pari päivää aiemmin peitto heilui ja sitten mies lähti töihin. Reissu hommat haittaa tätä hommaa Oviksen jälkeen mahanippailua ollut joka päivä mikä vaan...

Yhteistyössä