Hakutulokset

1. E

reimatecín välikausi puku - hinta-apua?

Niin, elikäs paljonko voisin kirppiksellä pyytyy kaksiosaisesta (takki ja housut) reimatecin välikausipuvusta? On siisti ja hyväkuntoinen, mutta ei enää mahdu meidän tytsylle. Eli siis paljonko käytetystä puvusta voi pyytää?
  2. E

milloin lapsellasi oli laskettu-aika?

esikoistyttö la 20.5 ja syntyi 24.5. ja pikkuprinsessan la 24.12 ja syntyi 1.1. :heart: :heart:
  3. E

Ollaan taas nimileikkiä

salla
  4. E

Miten muilla pitänyt paikkansa sukupuolen veikkaus?

me ollaan molemmilta lapsilta käyty 4d-ultrassa ja tytöksi on ultraaja sanonut molemmat ja molemmat ovat tyttöjä. Samoin ihan normi ultrassa tytöksi molempia veikattiin =)
  5. E

Miten saatte punaisen hiusvärin kestämään?

ei se punainen väri oikein millään kestä sellaisenä kun se heti värjäyksen jälkeen on. tai ei ainakaan mulla oo kestänyt, vaikka oon käyttänyt jos mitä shampoita yms. :ashamed:
  6. E

ADRESSI PALSTAN TOIMIVUUTEEN!!!!!!

:wave:
  7. E

Sellanen olo, että meidän 1 v 7 kk poika ei pidä minusta eli äidistään.

ihanaa, että muillakin lapset kiukuttelee vain äidille.... mä olen kanssa jo miettinyt, että eikö minun pikku taapero prinsessa tykkää minusta enää ollenkaan, kun aina kiukkuaa vain minulle... =) Mutta taitaapa tuo olla juuri sitä, että äidistä tykkää niin paljon, että uskaltaa kiukutella...
  8. E

miten pitkään lapsiveden menosta synnytykseen?

mulla kävi esikoisen kanssa juuri noin, eli vedet meni liki 2 vrk aikaisemmin, kun vauva sitten vihdoin syntyi. Nyt toisella vesien menosta 2 tunnin kuluttua vauva syntyi.
  9. E

Meille syntyi tyttö :)

:flower: :heart: Paljon onnea!
  10. E

gallubbi:kuuntelevatko 2-3 vuotiaat,kun luette?

meillä 1v8kk tyttö ja ei vielä oikein jaksa keskittyä kuuntelemaan tarinaa. kirjojen luku on pääsääntöisesti sitä, että jutellaan kirjojen kuvista tms. joskus jaksaa muutaman sivun verran kuunnella ja sitten alkaa tosiaan itse käännellä sivuja ja jutustella "ohi tarinan". Mutta ilmanmuuta...
  11. E

Nimeksi tuli Moona Ada Anniina

:heart:
  12. E

Nimeksi tuli Moona Ada Anniina

Ristiäiset meni hienosti ja neiti sai nimen Moona Ada Anniina. :heart:
  13. E

Vauvan kylmät kädet?

Nyt varmaan taas ihan multityhmä kysymys, mutta miksi vauvani kädet ovat tosi kylmät? Siis ihan sisätiloissa ollessakin. Vauvalla on ihan hyvin päällä, body, sukkahousut ja potkuhousut, joten ei pitäisi olla kylmä, eikä siis ole yhtään sen oloinen, että olisi kylmä. Muuten iho on ihan lämmin...
  14. E

apua kinuskikakun tekoon

hei hoi, auttakee! kinuskikakun meinasin tehdä, mutta heti tuli ongelma... (en siis ole mikään leipuri ihminen ollenkaan) =) Eli kun teen sen kinuskikuorrutteen, niin mitä mä teen väärin, kun se kuorrute "imeytyy" siihen kakkun, vaikka pitäs jäädä siihen päälle sellaiseksi kauniiksi...
  15. E

Mitä vaatekokoa teidän 1,5-vuotiaat käyttää?

92 cm ja jotkut puserot jopa 98 cm... on pitkäraajainen hoikka tyttö tuo meidän prinsessa (nyt siis jo 1v 8kk ja vaatekoko on 98/104 cm)
  16. E

JOS KOTIISI TEHTÄIS RATSIA

peesi =)
  17. E

Alumiiniton dödö?

mun mielestä dermosil tuotteissa on alumiiniton deodorantti, löytynee dermoshop.fi sivuilta nimi oli muistaakseni deo stick E
  18. E

vyöhyketerapiasta apua koliikkiin?

Kiitokset tuhannesti hyvistä neuvoista! Nyt on aika varattuna vyöhyketerapiaan ja onneksi saatiin heti huomiseksi aika =) Toivottavasti meilläkin olisi tuosta apua :heart: Niin ja apteekista hain juuri disflatyl-tippoja kokeeksi.
  19. E

vyöhyketerapiasta apua koliikkiin?

Heips! Kertokaahan kokemuksia, onko vyöhyketerapiasta ollut apua vauvan koliikkivaivoihin? Meidän pieni prinsessa (ikä 1 kk) nimittäin kärsii koliikista ja joka ilta klo 22 alkaa ihan mahdoton huuto, joka kestää aina pitkälle aamuyöhön. Ollaan kokeiltu cuplatonia ja rela tippoja ja jekovitit...

Yhteistyössä