Hakutulokset

1. R

***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

Ei jumaliste!!!! Jeeeeeeeeee!!! Minsku82 onnea onnea onnea!!!!!!!!!!
  2. R

Tadaaa, menkat alko tänään! Eli yk 10 alkoi tänään. Vähän harmitti, mutta sitten tilasin gynekologille ajan ja mieli piristy! 27. päivä toivottavasti sitten selviää vähän asioita. Sain ajan vielä lapsettomuuteen erikoistuneelle ylilääkärille, jee! :) Tosin se on kyllä mies, mut ehkä mä selviin...
  3. R

tinnttu haleja!!:hug: niinkuin heinäneito sanoikin, täältä me sitten löydymme! toivottavasti suklaarasia hiukan lievensi pettymystä. nippailut mun masussa jatkuu, tänään ei menkat vielä ole alkanu, ehkä sitten huomenna.
  4. R

Moikka moi kaikille! Viikonloppu piristi ihanasti, tuli kyllä niin sopivaan paikkaan. Minsku82 Mites kävi? Testasitko raskaustestillä? Täällä jännätään, ja pidetään peukkuja. Lily-Jane Ootko testaillu jo? Entäs onko mitään oireita? Jännitän kovasti sun puolesta. Peukkuja...
  5. R

VOI KAKKA!!! Ihan typeriä menkkaviestejä tänne tullut. Halit teille!! Tuntuu niiin pahalta teidän puolesta. Miksei oikeesti vois tulla jo RASKAUSTESTIplussa tähän pinoon, ni antaisi edes vähän toivoa ja olis jotain juhlinnankin aihetta!!!?!!! Ihan mälsää. Tänne ei mitään uutta, dpo 6 menossa...
  6. R

Terve naiseen! Pikaisesti taas kirjottelen täältä työmaalta... Kauhiasti tervetuloa kaikille uusile, mukavaa että joukkomme vahvistuu, mutta kyllä olis mukava, että täältä joku lähtis poiskin jo. Yhtään plussaa ei ole vielä tullut, oonko oikeessa??! Tinker lämmin halaus. :( Mulla on...
  7. R

Sunnuntaita, pitkästä aikaa. Juu, en ole kerenny yhtään käymään täällä, tämä viikko meni niin vauhdilla. Oltiin koko perhe flunssassa, ja viime yönä pojalle nousi uudestaan kuume ja nuha. Korvatulehdushan se siellä oli. Ekaa kertaa. Jaiks! Toivottavasti ei ala mikään kierre. Muttamutta, mitäs...
  8. R

Perjantaipäivää!! Mulle voi päivittää yk 9 alkaneeksi. Menkat alko tänään aamusella. Ihan hyvillä fiiliksillä kuitenkin ollaan. Oon tyytyväinen että oli noinkin pitkä toi luteaalivaihe, kunpa tuo 12 päivää nyt vakiintuisi. Lily-Jane Uusi kierto, uudet kujeet, eiks jea?!! Mites Nennu...
  9. R

moro murut! nopsasti vaan omaa napaa täältä töiden lomasta... menkkoja odottelin eilen alkavaksi, mutta eipä kuulunut. näin pitkää kiertoa ei ole ollu koko 8 kuukauteen! mut tänään viimeistään pitäisi alkaa. tosin mulla on menkat melko kellon tarkat eli aina aamupäivän aikana alkanu, ja...
  10. R

voi Vaniljainen, haleja!! :hug: mut onhan hyviäkin puolia, simpat on kunnossa ja toinen putki on auki ja kohtu on ok, samoin johtimet, ja sekin on hyvä että nyt on selvillä mikä mahdollisesti vaivaa. ja muista muistaa että tosi moni on raskautunut ton aukiolotutkimuksen jälkeen! voih murua...
  11. R

Siis mun intuitio ei ole IKINÄ väärässä!! ;) mut vois se tän kerran olla :p Mulla ihan mahassa pyörähti kun luin ton "epätodennäköisempi on kiinnittyminen". Se se on!! On! ON!!! Voi kun tää on jännää!! Kutkuttaa! Mutta sitähän mä läksin tänne ihan kesken kiireisen työpäivän...
  12. R

Sunnuntaiehtoota! tinnttu halihali!! oon tosi pahoillani. :( Mulla on vähän sama fiilis kuin sinullakin Lily-Jane, en usko yhtään et ois tärpänny tässä kierrossa(kaan). Mut valehtelisin, jos väittäisin, ettei se harmittais ja vi**ttais yhtään. Kai sitä vaan valmistelee itteensä taas...
  13. R

Vaniljainen Tuliko tulokset??
  14. R

Imoen tervetuloa!! kovia olet joutunut kokemaan. toivottavasti et joutuisi ikinä enää kokemaan keskenmenoa. ja eihän sitä kyllä toivo kenellekään. mutta ethän luovuta?! :hug: Lily-Jane hauskaa että mennään nyt melkein samoilla päivillä. Jokos alkaa oireita ilmaantumaan? Vai alkaako ne yleensä...
  15. R

Jee, mukava kun alkaa tosiaan olla porukkaa, joiden kanssa vaihtaa ajatuksia. Vaniljainen: isoiso hali ja voimia ja rentoa meininkiä uuteen kiertoon! On kyllä tosi hyvä, että olette tutkimuksissa. Ei tarvi sitten miettiä, että mikähän tässä nyt vaivaa. Puhuttiin mekin mieheni kanssa, jos...
  16. R

Terve naiseen! Yksi pidempään yrittänyt ilmoittautuu mukaan. Ikää on 28 vuotta, yk 8 ja pikku kakkosesta olisi kyse. Olen seuraillut jo puolisen vuotta Vaniljaisen ja Lily-Janen kuulumisia tuolla toisessa ketjussa. Nyt vasta itse uskaltaudun ilmoittautumaan joukkoon. Tuntuu tällainen ketju...

Yhteistyössä