Hakutulokset

1. B

Kuin monta sivua luette palstalta?

No jaa, tätä ekaa sivua olen lueskellut. Jos kovin pitkälle selailee niin taitaa olla jo eilisen juttuja kaikki.
  2. B

kaamee riita ruokarahasta - apuva!

Jos olisi yhtään fiksuimmasta päästä mies niin älyäisi kantaa kortensa kekoon ja osallistua ruokamenoihin yms asumiseen.
  3. B

Mies alkaa olla lopussa.

Onneks mieheni lopetti yrittäjän hommat ja möi osuutensa yhtiökumppanilleen. Kova pala oli alkaa taas "toisten käskyläiseksi" mutta nyt kyllä eron huomaa. Asiat tärkeysjärjestykseen, mikä on miehellsei tärkeintä? Perhe? Terveys? raha? Työ?
  4. B

**Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

Heippa kaikille, saiskos liittyä seuraanne? Täällä odottellaan kolmatta ja laskettuaika 21.11. Ennestään 3 ja 5 vuotiaat tytöt. Täällä on keskusteltu liikkeistä, itse olen niitä kyllä tuntenut mutta huolestuttaa kovasti kun saattaa mennä joitain päiviä jolloin niitä ei tunnu laisinkaan...
  5. B

Onko tämä ihan normaali raskauden vaiva? Auttakaa hysteerikkoa

Empä ole moisesta kuullut mutta ehkäpä se voi liittyä jotenkin paikkojen kypsymiseen.
  6. B

Millaset verhot lastenhuoneeseen?

Valkoiset paneeliverhot. Yritän pitää hillittyä ilmettä edes jossakin kun muuten leluista ja petauksesta tulee väriä. Pimennysverhot pitäisi vielä ostaa.
  7. B

Olisi pitänyt mennä itse

No voi harmi. Toivottavasti toivut tästä. :)
  8. B

Kun olette menneet naimisiin!

Miehen sukunimi on ja syystä siitä päädyttiin että ollaan sitten samalla sukunimellä kaikki. Itsellä tosin ois ollu hieman harvinaisempi muttakun lapsetkin oli jo miehen sukunimellä. Tosin e mulle mitenkään tärkeää ollut omaani pitää. Perinteet kunniaan. =)
  9. B

Minä ja mies lähdetään kahdestaan bailaamaan!

Kuulostaa kivalta. Toivottavasti tulee mukava ilta. =)
  10. B

Mitws tytöt ja pojat on... mites se jussina menee?

Töissä menee niinku tähän asti viimeset kolme juhannusta.
  11. B

G: Siviilisäätysi?

A
  12. B

Imuroin vasta kun villakoiria nurkissa...muita yhtä laiskoja???

Imuroin säännöllisesti joka toinen päivä, tai vähintäänkin lakaisen lattiat. Ei kerkeä villakoiria tulla. =)
  13. B

Jos juot pullon viiniä, oletko humalassa?

Olisin sammuneena sohvalla.

Yhteistyössä