Hakutulokset

1. V

Oulunsalo

Heips! Olen 22v ja 8kk tytön äiti ja kaipaisin seuraa oulunsalosta tai, vaikka tästä lähiseudulta. Laitahan mailia osoitteeseen vianra@luukku.com
  2. V

Pullojen steriloiminen???

Meillä keitän tutit ja tuttipullot, kun otan ensimmäistä kertaa käyttöön. En kyllä ala joka käytön jälkeen niitä keitteleen. Hyvä, jos edes kerran kuukaudessa teen niin. Liika hygieenisyys on paha. Lapselle on hyvä, että kaikki ei ole steriiliä, koska se vaikuttaa vastustuskykyyn. Lapsen...
  3. V

nyt kyllä kiinnostaa..

\ Meillä tyttö on nea ja mua niin ärsyttää, ku esim. neuvolat tädit sanoo aina neeaksi, vaikka lapuissa selvästi lukee, et nea yhdellä eellä :/
  4. V

isä ei koskaan kotona...

Niin tuttua täälläkin.. :( Mies on yleensä aamuisin jo 7 töissä ja käy koulua samalla ja tulee joskus 17-18 välillä kotiin. Tyttö 6kk ehtii olla siitä ajasta hereillä 2-3 tuntia hereillä, kun isi on kotona. Aina on ukolla jotain muuta tekemistä...koskaan se ei ehdi leikkiä tai pitää tyttöä...
  5. V

-05 SYNTYNEET VAUVAT?

tyttö 23.4.2005 rv 39+5 klo 12.45 3120g ja 51cm
  6. V

Lapsesi/Lapsiesi nimet?

Nea Eveliina :heart:
  7. V

GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

En nyt tiedä onko nää erikoisia, mutta ei täällä suomessa ainakaan yleisiä. Mun serkkujen nimet on Daalia, Osiiris ja Illuusia (tyttöjen nimiä)
  8. V

Oulusta ystävää?

Olen 22-vuotias ja 3 kuukauden ikäisen tytön äiti. Olisi mukava tutustua toisiin samassa elämän tilanteessa oleviin äiteihin. Mulla jäi kaverit kauas, kun muutettiin tänne Ouluun mieheni kanssa ja tunnen itseni aika yksinäiseksi joten olisi kiva saada uusia tuttavuuksia. Kaipaan todella juttu...
  9. V

Missä oulun äidit?

Täällä myös oulusta ja mulla on 3kk ikäinen tyttö :wave:

Yhteistyössä