Hakutulokset

1. E

Keinuva vai värisevä sitteri, kumpi parempi?

sekä että, meillä gracon swing'n'bounce, makso 189e mut on kyllä hintansa väärti :)
  2. E

~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

Ja tosiaan mulla sellanen tilanne että painoa oli tullu 1400g/vko ja pissa ++++ neuvolakortin mukaan. turvotus on kauheeta =(
  3. E

~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

Moikkelis vaan kaikille! Jätin tän sivun joksikin aikaa taakseni ja pohdin elämää uudelleen. Nyt menee paremmin kuin koskaan! Muutettiin miehen kanssa vuokralle yksiöstä kolmioon, sisustetaan pikkuhiljaa tulevalle pienokaiselle huonetta ja elän onnellista aikaa! Vihdoin oon saanut asioita...
  4. E

Masukuvista! ( lihavuus....?)

upp :D itsellä menossa jo rv 34+1 ja kyllä se kumpu näkyy :)
  5. E

Menkkakivut ja väritön vuoto, rv28? Apua!

mäkin haluaisin tietää miten kävi..
  6. E

Mitä eroa on....

kiitos!:)
  7. E

Mitä eroa on....

kulmasohvalla ja divaanisohvalla? Nyt olis siis isomman sohvan aika ja olen katsellut vähän sohvamarkkinoita, käytettykkin meille kelpaa. Mut, tota olen ihmetellyt kun samantyylisiä myydään joko kulmasohvana tai divaanisohvana :)
  8. E

paljon maksaa jalkahoitajalla käynti

Meillä hieronta 30min 25euroa, perushoito 45min 30euroa ja unelmahoito 1,5tuntia 50euroa. :)
  9. E

Klo 9.00 eka ultra.. :)

Toivottavasti kaikki on hyvin. :) Itellä 16+5 menossa ja varasin itelleni eilen illalla ajan ultraan koska tuli painava tunne ette kaikki olisi hyvin...
  10. E

Milloin mahdollista selvittää ultrassa onko tyttö vai poika?

Tuossahan se kysymys jo tulikin.... Itsellä raskausviikkoja 16+5 ja ultra tänään. Mahtaakohan näkyä vielä?
  11. E

hei, ihana kuulla! :) odotin jo niitä hirveimpiä vastauksia mitä yleensä saa tuolla Mitäs nyt -osiossa..... mä olen nyt rv15+0 ja hiukan huomaa jo mahan kasvua, monet on tosin kysyneet että oonko päässy lihomaan tai nätisti naureskelleet ja piilovittuilleet roikkuvasta kunnes olen kertonut...
  12. E

~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

Liityn joukkoon...30.10 neuvolan mukaan laskettu aika ja täysin poikaolo. Sykkeen nopeus puhui myös pojasta, mutta heilurikokeilu viittasi tyttöön ;)
  13. E

:attn: Katselin ja selailin tässä keskusteluja, joihin odottavat äidit ovat lisänneet mahakuvia pitkin raskautta. Ihmetyksekseni huomasin, että odottavat äidit olivat noiden kuvien perusteella kaikki niitä hoikkia/normaaleja, hyvävartaloisia ja timmejä sekä kauniita. Eivät kaikki raskaana olevat...

Yhteistyössä