Hakutulokset

1. A

mies päätti sitten pettää

Anna 87, ikävä kuulla, että sinulle on käynyt samoin. Itsellä on jo aikaa kulunut ja paljon tapahtunut tammikuusta. Pahin tuntuu olevan takana, toivottavasti. Nyt mies asuu omassa asunnossaan minun pyynnöstäni, mutta onneksi välimme ovat hyvät ja parempaan päin menossa. Kirjoitin hänelle...
  2. A

Vauvakuume vaikeassa elämäntilanteessa

Huokaus, piti alkaa kirjoittaa tänne, onko muilla vastaavaa kokemusta ja miten olette vauvakuumeenne kanssa pärjänneet. Sain kolmannen lapseni syksyllä ja vauvakuume nousi heti synnytyksen jälkeen. Puhuttiin miehen kanssa neljännestä (mieskin halusi). Sitten kaikki meni päin p:tä: mies petti...
  3. A

Kyse ei käsittääkseni ollut seksin puutteesta. Paremminkin olen vuosien varrella joutunut itse kerjäämään seksiä miehen sairastaessa masennusta. Viime vuosi meillä oli tosi hyvä myös seksin suhteen. Ainoastaan nyt luonnollisesti ollut taukoa vauvan syntymän vuoksi. Mielestäni kyse ei ollut...
  4. A

Heti alkuun minun on sanottava, etten olisi ikinä uskonut tämän tapahtuvan minulle. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä jo 21 vuotta. Meillä on kolme ihanaa lasta, nuorin on tätä kirjoittaessani alle 2 kk. Luulin, että kaikki on hyvin. Viime viikolla mieheni pudotti pommin: petin sinua...

Yhteistyössä