Hakutulokset

1. P

Toukokuun toukat 2013 *Helmikuussa*

Heippis kaikki! Oon käynyt välillä lueskelemassa ketjua, mutta en ole ehtinyt kirjoitella mitään. Nyt oli pakko tulla kommentoimaan että MITEN te olette saaneet noin vähän painoa! Mulle on kertynyt ekasta neuvolasta tähän päivään mennessä 12 kiloa! No olin valmiiksi aika hoikka, vaikka en ruokaa...
  2. P

Toukokuun toukat 2013 *MARRASKUU*

Lumiset tervehdykset kaikille! Aika hienosti ollaan pärjäilty ja monet meistä alkaakin olla toisella kolmanneksella :) Verenvuodoista: mulla ei ole ollut mitään vuotoja missään vaiheessa tässä raskaudessa. Ei ollut edellisessäkään, ennen kuin pari pv ennen keskenmenoa alkoi tulla pientä...
  3. P

Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

Nt-ultrassa käyty ja voin sanoa että en ole vähään aikaan jännittänyt niin turkasesti. Kolmen keskenmenon jälkeen sitä ei meinaa uskoa todeksi, että vatsassa voisi olla elämää vielä 12. viikolla - mutta niinpä vain siellä potkiskeli ihana viisisenttinen rimpula! :) Kaikki hyvin, uskomatonta...
  4. P

Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

Kauheeta miten nopeasti aika menee! Täälläkin on keritty siirtyä uuteen ketjuun. En ole lukenut kaikkea läpi, mutta pakko kysyä (sorry jos tästä on jo puhuttu): onko teillä kellään muulla ihan järkyttävää turvotusta, varsinkin iltaisin? Nytkin vatsa tuntuu siltä kuin olisin nielaissut...
  5. P

Toukokuun toukat 2013 *syksy*

Ultrassa käyty ja kaikki näyttää olevan kuten pitääkin - mikä helpotus! Mukelo vastaa viikkoja 7+1, mikä täsmää täydellisesti omiin laskuihini :) Torstaina sitten eka neuvola edessä. Pahoinvointi tuntuu olevan asettumaan päin, mutta nälkä on niin perkeleellinen. Mies on sitä mieltä että tämä...
  6. P

Siis mitä ihmettä, kuinka ihmisiä oikein synnytyslaitoksissa kohdellaan! Miten voi käskeä naista olemaan metelöimättä ettei muut synnyttäjät häiriinny :O Itse varmaan karjuisin kuin keihäänheittäjä, kun H-hetki on käsillä, siinä ei hyssyttelyt auta. Mulle tämä on neljäs raskaus, mutta ehkä...
  7. P

Nyt alkaa melkein kaduttaa koko raskaaksi tulo! Mulla on karmean huono olo, haluaisin syödä 24/7, vaikka koko ajan tuntuu kuin laatta alkaisi lentää hetkellä millä hyvänsä. Eikä silmät pysy auki millään, luennolle jaksoin raahautua aamulla mutta jo kymmeneltä alkoi luomet lupsua ja maha murista...
  8. P

Voi jee, täällä alkoi 6. viikko ja mukelo edelleen kyydissä! Oon ihmetellyt miten erilaiselta tämä raskaus tuntuu verrattuna aiempiin, jotka menivät kesken (ja kohdunulkoiseen, joka tuli ulos rv 13). Kohdunulkoisen aikana olin äärettömän väsynyt ja makasin sohvalla kaiket illat, mutta minkään...
  9. P

Ilmoittaudun mukaan pakkaan! Viikkoja on vasta 4+0, mutta testi näyttää jo vaaleaa plussaa (kp 27/27). Tiesin kyllä reilusti ennen testaamista että se on menoa nyt, on ollut sen verran tymäkät raskausoireet heti 3. päivänä oviksen jälkeen ja eka kertaa jopa sitä kuuluisaa pahoinvointia...
  10. P

Kohdunulkoisen raskauden kokeneita!?

Hei valoa, toivottavasti metotreksaatti alkoi vaikuttaa ja sait kohdunulkoisesi pois. Aika pitkään jouduit odottamaan, jos 1,5 viikkoa ehti jo viestisi aikoihin kulua! Minulla meni noin 57 tuntia piikin ja kohdun tyhjenemisen välillä. En tiedä miksi meillä on näin pitkä karenssi, ehkä sain...
  11. P

Kohdunulkoisen raskauden kokeneita!?

Zin, tämä kuulostaa kyllä kamalalta mutta oli ihanaa lukea, että joku muukin on kokenut kohdunkaularaskauden. Meillä kävi niin, että tulin edellisestä keskenmenosta suoraan raskaaksi, ja tämä raskaus ehti jo viikolle 11+6, kun sekin alkoi mennä kesken. Rv 9 oli todettu sikiön sydämenlyönnit...
  12. P

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

Kiitos myötätunnosta, kyllä tämä tästä valoisaksi kääntyy. Mies tuntuu ottavan asian raskaammin, kun vielä kaiken päälle näkee mun fyysiset kärsimykset. Mutta tosiaan itse jo osasin huolestua vaikka toivoinkin parasta. Niille jotka miettivät kampaajaa: kävin juuri värjäyttämässä hiukset ja...
  13. P

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

Mekin ollaan pelistä pois, 11+6 alkoi valtavan kivulias keskenmeno. Lanssilla sairaalaan keskellä yötä ja suoraan osastolle kolmeksi päiväksi. Alkio vastasi viikkoa 8. Poikkeuksellisten kipujen syynä se, että raskaus oli kiinnittynyt kohdunkaulaan - kuulemma hyvin harvinaista (ehkä alle 1%...
  14. P

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

Kerkesinpä vihdoin poiketa tänne! Viime viikot ovat menneet aika totaalisen väsymyksen ja ruoanhimon parissa, paljon muuta ei ole viitsinyt tehdäkään. Nyt alkaa elämä palailla hiljalleen jonkinlaisiin uomiin, vaikka mikään ei taidakaan enää olla ihan niin kuin ennen :) Me käytiin neuvolassa...
  15. P

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

Täällä yksi ylläriplussaaja ilmoittautuu, viikkoja nyt 6+3 ja l.a. 3.9. Mulla oli keskenmeno marraskuun lopulla ja siksi meni tovi, ennen kuin aloin tosissani ihmetellä seuraavien menkkojen viipymistä. Yllätys oli suuri, kun loppiaisena testasin plussan: olin tullut suoraan km:sta raskaaksi...

Yhteistyössä