Hakutulokset

1. S

Egyptiin Hurgadaan -millainen paikka lapsiperheelle?

Muistatko missä hotellissa olette olleet tuolla Hurghadassa? Ollaan mietitty kyseiseen paikkaan reissua ja matkaan lähtisi 2 lasta (1v11kk ja 7kk). Onko tuolla kauppaa mistä saa lastenruokaa?
  2. S

Phil and Teds: vibe vai explorer?

Mistäköhän liikkeestä olet rattaat tilannut?
  3. S

Recaro Akuna

Tälläisiä ollaan harkittu ostaa ja jos jollain tälläiset löytyy olisin erittäin kiitollinen jos voisi mielipiteensä kertoa=) Myös se jos joku on ostanut nämä Saksasta kiinnostaa, koska itse olen googlettanut ja yhdestä ainoasta löysin ja ylläri he eivät toimita Suomeen:headwall:
  4. S

Kannattaa lukea:)! Suosittele hyvää kesälukemista !

Myös täältä suosittelu tälle kirjalle.
  5. S

Kirja galluppia pitkasta aikaa - mika kirja meneillaan?

Minä tykkäsin myös. Ja Tiilikaisen 'Punainen mekko' oli myös hyvä. Nyt olen juuri lopettamassa Eve Hietamiehen 'Yösyöttö' joka on täysi kymppi kun kotona on pieni vauva! =)
  6. S

Hyvinkää ja lähiseutu

22-vuotias kotiäiti ja 5kk tyttövauva kaipailevat kahviseuraa. Olen asunut koko ikäni Hyvinkäällä ja viime vuoden kesällä muutettiin Tuusulaan, mutta ahkerasti Hyvinkäällä käydään edelleen. Eikö voisi järjestää jotain yhteistä tapaamista esimerkiksi johonkin kahvilaan ja kaikki halukkaat...
  7. S

Villa Lyhty uudessa paikassa, onko kukaan joka jo käynyt katsomassa?

Tuota Helmi-kirpputoria myös itse voin suositella. Miten Villa Lyhty, Vekarakirppis ja Naperotori jos tulee autolla saako hyvin parkkipaikan?
  8. S

BONA -keräilykampanjasta ???

jos vielä löytyy niin tarvetta kyllä olisi =)
  9. S

Leipäkone?

tuo Tefal XXL ja tuolla se on pölyyntymässä. En sano ettei laite olisi hyvä, mutta en vain näe sitä vaivaa että laitan leivän sinne tulemaan kun samassa ajassa teen sen käsin itse. Meille ainakin täysin turha vehje, eli jos joku haluaa leipäkoneen halvalla kuin uuden (pari kertaa kokeiltu ja...
  10. S

Kokemuksia Eurodisney

Juu tuohan olisi aivan hulppeeta yöpyä siellä alueella, mutta hinta on ainakin valmismatkojen osalta aika tyyris. Oletteko varanneet koko paketin tyyliin Tjäreborgin kautta vai oletteko itse koonneet pakettinne?
  11. S

BONA -keräilykampanjasta ???

Jos jollakulla on ylimääräisiä koodeja eikä osallistu keräykseen niin olisin erittäin kiitollinen jos laittaisi niitä minulle yksityisviestillä =)
  12. S

Kokemuksia Eurodisney

Minua myös kiinnostaa kyseinen paikka. Olitteko missä hotellissa Pariisissa ja onko Disneylandiin menevät junat merkattu selvästi että tietää mihin junaan nousee? Ostitko liput Disneylandiin itse portilta vasta? Katselin matkapaketteja tuonne ja ne kyllä maksaa hunajaa! Kova tahto olisi päästä...

Yhteistyössä