Hakutulokset

1. N

tyttö vai poika? test

Mulla esikoinen piti paikkansa (tyttö). Toinen taulukon mukaan piti olla poika,oli myös tyttö.Nyt aloin juuri odottaa kolmatta ja taulukon mukaan olisi jälleen tyttö.Saa nähdä kumpi mahtaa olla. Hauska noita taulukoita katsella ja testejä tehdä vaikka ei ole väliä kumpi tulee! Onnellista...
  2. N

**Helmikuun Helmet 2008**

Mäkin voisin ilmottautua mukaan. Täällä myös ihan alussa niinkuin babygirl.(Ollaan oltu jännittämässä samassa pinossa tuolla vauvakuume puolella). Kolmas on tulossa.Tytöt syntyneet 03 ja 05. Laskettu olis menkkojen mukaan 11.2.2008 eli rv4+1. Synnytyspaikka vielä auki mut siis vaihtoehtoja...
  3. N

^^^ VIIKKO 23 ^^^

Paljon onnea plussista babygirl ja Miuma! Syliapina,pidetään peukkuja et plussaksi muuttuu. Ja muille myös plussia!
  4. N

^^^ VIIKKO 23 ^^^

Uskomatonta!!! Tein äskön testin ja samantien tuli kaksi viivaa!!! Oon ihan ällikällä. Siis vautsi vau, ihanaa! Ei siis edelleenkään mitään oireita raskauteen. Edellisissä on ollut jo tässä vaiheessa. Nyt vaan jännäämään miten etenee. Kyllä aurinkoinen päivä muuttui super aurinkoiseksi...
  5. N

^^^ VIIKKO 23 ^^^

Babygirl: mulla aina sama juttu et ennen menkkoja voisin syödä suunnilleen kokoajan. Ja se ikävä kyllä tuli eilen. Tosin meillä oli piha vajan siivous eli isojen laatikoiden kantamista ja läpikäymistä. Otti kyllä voimille. Kyllä sitä roinaa aina vaan kerääntyy kun sinne vaan helposti varsinkin...
  6. N

^^^ VIIKKO 23 ^^^

Olen nyt Ninna1 kun piti kirjautua eikä huolinut pelkkää Ninnaa. Tiitikkä ja Rötvälles tervetuloa mukaan. Täällä kp27 menossa ja ma-ke varmaan tietää enemmän miten on käynyt. Tosin en kyllä usko et on tärpännyt kun ei mitään oireita kuin vaan menkkamainen jomotus. Toivottavasti muilla...

Yhteistyössä