Hakutulokset

1. A

TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

Huomenta Pikkujoulut on nyt sitten tämän vuoden osalta vietetty ja on aika keskittyä sen oikean joulun odotukseen. Huomenna on sitten se lasten kauan ja hartaasti odottama päivä eli saa avata ensimmäisen luukun joulukalenterista. Minä muuten eilen pikkujouluissa haikaillen kattelin...
  2. A

Jaahas piti sitten kokeilla noita lihavointeja ihan urakalla :whistle: :whistle:
  3. A

Sasha80 jaksamisia sinne sairaalaan. Toivottavasti pikkuinen malttaa pysyä vielä tovin masussa :hug: [/b]Kirppunen ja mmamaa[b] täällä kanssa yksi tuohon rahkaan "hurahtanut". Tykkään syödä sitä jopa ihan "raakana" ja viimeaikainen vakkari-iltapala on ollut puolukkarahka njam. Nytpäs...
  4. A

Kiitokset kun pääsen mukaan vielä näin loppumetreillä :) Olen siis piakkoin viiden lapsen suurperheenäiti. Ennestään perheestämme löytyy sekä tyttöjä että poikia ikähaitarilla 10v-2v. Uusimmaksi tulokkaaksi odotellaan ultran mukaan tällä kertaa tyttöä. Raskaus on sujunut toistaiseksi varsin...
  5. A

Heippa, Vieläkö mahtuisi mukaan kirjoittelemaan tammikuisiin?. Olen neljän lapsen äiti Etelä-Suomesta. Viidennen lapsen l.a on 30.1.09 ja kun tällä viikolla pukkasi sairasloma päälle ja sen myötä vapaa-aika tuplaantui, niin mielelläni tulisin mukaan kirjoittelemaan teidän aktiivisen ja...

Yhteistyössä