Hakutulokset

1. V

*Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

Hei Enneliina! :kiss: paljon onnea! Onhan kaikki sujunut hyvin? :hug: Olen niin onnellinen puolestasi! :flower: Täällä näyttää ketju hiljentyneen. Niinpä itsekin olen ollut poissa, en ole jaksanut kirjoitella, joskus vain lueskella. Toisen ivf-epäonnistumisen jälkeen piti pitää tauko hoidosta...
  2. V

Neppu: Toivoimme, että kaikki mahdolliset avustavat keinot olisi käytössä, kun ikääkin jo on, miksi siis kokeilla vaan ensin vähemmällä jos mahdollisuus onnistumiseen on parempi näillä apukeinoin. No, saa nähdä auttavatko, toivotaan parasta..... :wave: :flower:
  3. V

Aurinkoista kiirastorstaita! Kyllä, yksityisellä ollaan. Luin jostakin EmbryoGluesta ja kysyin tammikuun hoidon yhteydessä. Silloin sanottiin, että sitä ei yleensä ekalla kerralla käytetä, että katsotaan... Ja katsomiseksi se taisi unohtua vaikka olisimme sen extran 200€ maksaneet. Nyt...
  4. V

Hei! Ihana kuulla, että Rimpatilla ultrassa kaikki hyvin :hug: Varmasti helpottunut olo vaikka vielä tosiaan on monta jännityksen hetkeä. Itselläni oli punktio perjantaina ja saalis oli vähän parempi kuin edelliskerralla. Folleja 12, munasoluja niistä kahdeksassa, joista hedelmöittyi 4 ja...
  5. V

Tervehdys! :wave: Tänään oli 3. ultra ja kasvua oli hienosti, 11kpl, joista 4 isompaa. Edellishoidolla olivat ennen punktiopäivää selkeästi pienempiä. Jospa nyt onnistuisi paremmin... Ovitrellen pistän tänä iltana ja punktio sitten perjantaina. Melkoinen jännääminen kyllä viikonlopun ajan...
  6. V

Heippa kaikki tutut ja uudet! =) Kuukausi on vierähtänyt epäonnistuneesta IVF:stä ja hurjan flunssaisena mennyt koko se aika. Kontrollikäynnillä kaikki oli kunnossa ja sain uudet reseptit. Lugesteronia käytin kierron päivät 15-24. Perjantaina alkoi sitten odotetusti kuukautiset eli eilen alkoi...
  7. V

Hei! Yö ikävien uutisten jälkeen nukuttu yllättävän hyvin. Uupumus on kyllä melkoinen. Hetkittäin jo odottaa toiveikkaana tulevaa ja iloitsee niistä hyvistä asioista, joita elämässä on, mutta toki yhtäkkiä tulee surullinen olo epäonnistumisesta. Pakkaseen ei saatu mitään, joten alusta alkaa...
  8. V

Niin se on ensimmäinen IVF takana ja tänään sain tietää tuloksen. Valitettavasti ihmettä ei meidän kohdallemme suotu tapahtuvaksi. Tulos oli negatiivinen. Kylläpä tuli tyhjä olo. Tiedän, että tästä pitää vain lähteä pian eteenpäin. Kunhan ensin saa asiaa sulateltua ja surtua, ikävältä tuntuu...
  9. V

Sinulle Vihervaara paljon onnea :flower: Aivan mahtavia uutisia! Ihanaa! Päivät itsellä ovat olleet todellakin piinaavia. Mutta ylihuomennapa onkin jo testipäivä ja nyt tuntuu, ettei vastausta haluaisikaan, kun pelkää huonoja uutisia... Mietityttänyt on myös tuo aikainen testipäivä 5.2. kun...
  10. V

:wave: Kyllä sitä toivoo, että olisi tuleva tiistai jo testipäivä, mutta reilu viikko vielä... Mitenkähän saisi ajatukset välillä muuallekin, mietteet on kovasti vatsassa, niin hartaasti toivoo onnistumista. Verikoe on ti 5.2. ja mietityttää voisiko näkyä kotitestissä aiemmin, milloin...
  11. V

Rimpatti; Synarelasta ei minua neuvottu ihmeemmin, itse mietin asiaa silloin, koska otan toisen pullon käyttöön yms. Flunssaisena arvelutti, meneekö tarpeeksi ja riittääkö, olenko ottanut oikein... Välillä laskin montako suihketta olen ottanut ja toisen pullon käytön aloitin kait aktivointi...
  12. V

Hei taas! Munasoluja olikin loppuen lopuksi vain kaksi, mutta molemmat hedelmöittyi. Siirto onnistui tänään ja nyt vain odoteltava helmikuun 5. päivää, jolloin aamulla labraan. Toinen hedelmöittyneistä ei ollut yhtä hyvä, joten sitä ei lääkärin mielestä kannattanut siirtää toista häiritsemään...
  13. V

Hei taas! Minä olen ollut kuin tulisilla hiilillä, odottanut tuleeko siirto perjantaina vai ei. Punktion jälkeinen päivä oli raskas. Eilen aamulla otin vielä särkylääkkeen ja torkuin monta tuntia. Hirveä väsymys ja tavallaan masentunut olo, koska saalis oli heikko. Iltaa kohden taas elämä...
  14. V

Heissan, punktiosta kotiuduttu kotisohvalle lepäämään. Operaatio sujui hyvin & nopeasti ja lääkitys teki siitä kivuttoman. Saalis oli vain 10, joista 3 kelvollista, joten pienet ovat mahdollisuudet. Torstaina tullee tieto, jos ei alkiota ole siirrettäväksi. Toivottavasti kuitenkin siirtoon...
  15. V

Hei! Liitynpä mukaan keskusteluunne. Itselläni aloitettiin 1. lapsettomuushoito, IVF lyhyellä kaavalla 9.1.2013. Synarela sumutteet, menopur- ja gonal- pistokset ovat tulleet siis tutuiksi. Huomenna onkin jo ovitrelle irroituspiikin aika. Ultrassa näkyi 9 eri kokoista follia, pienempien...

Yhteistyössä