Hakutulokset

1. P

~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

Kunnon vuoto alkoi nyt sitten tänään :'( Testasin piruuttani keskiviikkona ja negaahan se näytti. Nyt en viitsi enää testatakaan ja Crinonenkin taidan nyt lopettaa. Soittelen klinikalle tänään ja kyselen jatkosta. Kovasti paljon tsemppiä kaikille muille! :wave:
  2. P

Mulla alkoi niukka vuoto jo eilen eli pp8:n illalla. Ajatukset kyllä tyhjeni kertalaakista. Oon jo asennoitunut, että menkat tästä siis alkaa, kun mulla ne alkaa aina tollasella tuhruvuodolla. Tirlittanin Kaija Koo -juttu sentäs pisti hieman hymyilyttään :) No, käytän Crinonet loppuun...
  3. P

(.) Vaikka kuinka etukäteen vannottaa ittelleen, että tän kerran otan rennommin jne jne, niin tässä sitä taas ollaan: Armotona tuntemusten ja oireiden tarkkailua ja pp7 vasta menossa!!! Kyllä tulee taas pitkät piinailut. Välillä iskee ihan mieletön pessimismi, ettei tästä mitään tuu :headwall: ...
  4. P

Kiitos Tirlittan-75:lle listan päivityksestä! Omalta osaltani toivottelen myös kovasti voimia ja tsemppiä niille, joita lykästää tulevaisuudessa! Ja tietysti paljon onnea plussaneille! Mahtavaa! (.) Piinailu alkumetreillä. Ei mitään ihmeellistä raportoitavaa. Yritän sinnitellä tuntemusten...
  5. P

Tervehdys! Saanko liittyä seuraanne? Olen taustaillut eri pinoissa noin vuoden. Nyt tuli kuitenkin fiilis, että voisinpa liittyä livenä mukaan. (.) Meillä miehen kanssa 2.IVF menossa, punktio oli perjantaina ja tänään iltapäivällä mennään siirtoon. Aamulla saatu tietoja klinikalta: yksi...

Yhteistyössä