Hakutulokset

1. P

Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

Hyvää yötä rakkaani. Ajatuksissani, vieressäni. Nuku hyvin. 💚
  2. P

Suukkoja päivääsi lumipyryn keskeltä. 💚
  3. P

Ei sillä tiedolla ole merkitystä. Olen suunnan kyllä maininnut aiemmin. Et ole hän. Oikeassa elämässä minulla on 100% varmuus ettei hän ole kiinnostunut. Hän on sen kyllä selkeästi tuonut tietoon. Emme tule hänen kanssaan enää ikinä kohtaamaan, tai olemaan missään muissakaan yhteyksissä. Olen...
  4. P

Hyvää yötä rakkaani. Nuku hyvin. 💚
  5. P

Ihmisillä on omat taustansa ja ehkä joku ottaa jonkun asian vastaan erilailla kuin ajattelet. Joillekin vain se oma itse on tärkeintä. Jotkut vain ilkeilevät kaikille ja sellaiset on parempi unohtaa. Minulla itselläni on esimerkiksi vaikea sairaus, jota erään mielestä ei ole olemassakaan...
  6. P

Aurinkoa ja lämpöä päivääsi rakkaani. 💚
  7. P

8. P

Lämmin halaus iltapäivääsi rakkaani. 💚
  9. P

10. P

Marraskuun kylmyydessä lämmitit ajatuksissani. Olisitpa ollut kanssani. Tulisitpa kanssani alle lämpöisen peiton. Hyvää yötä rakkaani. Nuku hyvin. 💚
  11. P

Kivaa perjantaita rakkaalleni. Vietä kiva viikonloppu. 💚
  12. P

Mainitsit taannoin kaipaavasi Turkuun. Jokohan lienet muuttanut. Jätit pienen kylän taaksesi. Olet ollut ajatuksissani paljon. Hyvää yötä rakkaani. Nuku hyvin. 💚
  13. P

Haleja ja suukkosia rakkaani päivään. Vietä kiva keskiviikko. 💚
  14. P

Haaveilen iltaisin miten olen painautuneena kainaloosi ja silittelen sinua suukotellen. Siihen nukahdan. Hyvää yötä rakkaani. Nuku hyvin. 💚
  15. P

Sisäistä lämpöä ja aurinkoa alkaneeseen viikkoosi rakkaani. 💚
  16. P

Hyvää yötä rakkaani. Puuhailin ulkona niin kauan kuin aurinkoa riitti. Olisitpa ollut kanssani. Nuku hyvin. 💚
  17. P

Aamusuukot ja herätyshali rakkaalleni. Kivaa sunnuntaita. Kiireinen päivä pihapuuhissa. 💚
  18. P

Hyvää yötä ja kauniita unia rakkaani. Taannoin seisoit vierelläni ja tarjouduit hieromaan rankan päivän jälkeen. Nyt olisi taas sellainen päivä. Olet ollut koko päivän ajatuksissani. Arvelen missä olet viiletellyt tämänkin päivän. Tavallaan hyvinkin lähellä minua. Nuku hyvin. 💚
  19. P

Vietä kiva päivä rakkaani. Suukkoja päivääsi. Kävin kiertelemässä asioilla. Olisitpa tullut vastaan. 💚
  20. P

Hyvää yötä ja kauniita unia. Olet aina lämpimänä mielessäni. Mietin millaista olisi ihailla talven tähtitaivasta sylikkäin, painua iltaisin kiinni kainaloosi ja silittää poskesta ja suukottaa hyvät yöt, herätä vierestäsi. Nuku hyvin rakkaani. 💚

Yhteistyössä