Hakutulokset

1. I

Tietääkö joku??

Moi! Tietääkö joku millaisia lastentarvike liikkeitä löytyy Salosta? Käymme joskus Salossa ostoksilla ja minulla on sellainen käsitys että Salossa on vähän halvempaa kun muualla, voi olla että olen ihan väärässä???!! Olen miettinyt osta Hartanin vaunut, mutta kun ne on aika kalliit. Onko...
  2. I

Turkulaisia äitejä

Kiitos neuvosta. Kävin tänään Baby 1 -ssä oli tosi kiva kauppa. Ostin ihanat Hartan vaunut hintakin oli 100 euro melkein edullisempi kuin Johanna vauvatalolla. Sillä satkulla tuli ostettua muuta tarvittava. Kiitollinen äiti
  3. I

Twinco vs. Twinner Twist tai Easywalker?

Me ostettiin Baby1:sta Raisiosta Easywalkerit Duot. Ollaan oltu todella tyytyväisiä. Heillä on kahden vuoden takuu kaikissa vaunuissa. Easywalkerin värit ovat hienoja, meillä on turkoosin väriset, aivan ihanat. Ne on tosi ketterät ja niillä mahtuu hyvin ovista, vaikka ovatkin kaksosvaunut ja...
  4. I

rattaat tallinnastako!!!???

Olen ymmärtänyt että tallinnassa on samat vaunumerkit mitä meillä on Suomessa. Kävin itse tallinnassa vähän aika sitten ja kävin katsomassa beebicenterissä Järve keskuksessa, ihana kauppa mutta hinnat ovat ihan sama mitä täällä on. Ihastuin silloin easywalkerin kaksoisten rattaan. Olen nyt...

Yhteistyössä