Hakutulokset

1. P

Väkivalta parisuhteessa

Väkivalta tai sen uhka tuomitaan jyrkästi viran-omaisten keskuudessa. Tulos on aina sama. Miestä rangaistaan jyrkästi. Mutta mitä jos nainen on se lyöjä? Yleensä nais puolella ei ole yhtä paljoa lihas massaa kuin miehillä, mutta jos tekee ruumiillisia töitä niin voimaa kylläkin...
  2. P

Jäi vahingossa kiinni...

Ehkäpä ei sentään kokonaan sontaa. Joo toinen tosiaan tuntuu täysin kylmältä. Pääsee suhteen yli ihan tuosta vain. Ja ainahan ex:än on helppo mennä työn, lapsien tai "kolmannen pyörän" taakse (tai alle). Siinä saa mukavasti muuta ajateltavaa. Ei tarvitse ajatella mennyttä parisuhdetta. Niin...
  3. P

Jäi vahingossa kiinni...

Ihme Otus: Olisi ollut helpompaa jos olisi vain tämä puolen vuoden "vertaistuki"-suhde. Mutta Ex on tiennyt asian jo paljon pitämpään. Noin 5 vuotta. Ei ollut kanttia laittaa suhdetta poikki, kun ei ollut mitään tähdellistä syytä. Ulkoisesti terve, hyvin käyttäytyvä mies. Ei ryyppää, hyppää...
  4. P

pettämisen merkit?

On niin totta. Jatkuva valehtelu myös syö valehteliaa sisältä. Kun pitää elää jatkuvassa jännityksessä. Seuraa maha kipuja, niska/hartia jäykkyyttä... Syvällinen keskustelu hiipuu/loppuu. Ei voi antautua keskusteluun täysillä ettei vain lipsauta mitään. Kun teet jonkin virheen, ajat...
  5. P

Jäi vahingossa kiinni...

Kirjoittelu tänne Helpottaa kun pääsee purkamaan olojaan, edes tänne tekstiin. Miellyttää että edes joku on lukenutkin. Tuntuu että mua on kustu niin paljon niin pitkään silmään, että korvissa soi. Kusi menee silmästä kallon sisälle ja tekee painetta. Olin kyllä TYHMÄ kun en huomannut...
  6. P

Jäi vahingossa kiinni...

Appivierailun jälkeen lankakerä alkoi purkaantua ja kaikki kortit tuli julki. 5 päivää itkin ja räävyin. Oli kyllä paska olo. Ainakin "vaimo" uskoi että valehtelu sai nyt jäädä. Ainakin tulevista tilanteista. Menneeseen voi aina kuitata "en muista" tai "mitä sen on enää valiä". Niillä voi aina...
  7. P

Jäi vahingossa kiinni...

Tarina oman parisuhteen käännekkonhasta, missä vaimo on paljastanut todelliset kyntensä. Miten miehen tulevaisuus revitään rikki. Tälläisiäkö naiset on? Tarinan pohjatietoja: Olen 32v eläkeläinen. Sairaseläke autokolarista. Pahimmat vammat pään sisällä. Olemme olleet yhdessä noin 10v...

Yhteistyössä