Hakutulokset

1. E

~ Viikko 21 ~

piipi :flower: :flower: Varovaiset onnittelut! Oon kanssa kulluut että kaikki missä on väriä vaan, meinaa tossa testissä plussaa! :) Kokeilepa aikka huomenna apteekin testiä, sen ei pitäis antaa ainakaan mitään haamuja. Itse luotan vaan siihen! JEI, oon tosi iloinen sun puolesta! :D
  2. E

~ Viikko 21 ~

Maanantai 28.5.2007 Piipi79....................kp 32/24-32.................yk 5........1. toiveena Jossu-71.................kp 33/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena Vio-la.....................kp 34/28-31.................yk 3.......1. toiveena empula81...............kp...
  3. E

~ Viikko 21 ~

:headwall: taas minä tyhmä testasin: Negan. Kalenteri, mäkin suosittelen, että meen arvauskeskukseen ja vaadit verikokeen, millä näkee tarkemmin. Sen verran monta haamua olet jo tehnyt. Toiv. Pulttis löydätte vielä kivan kämpän! :) Luinkohan sen tuolta Km-kuumeilijoista. Mites muut vielä...
  4. E

~ Viikko 21 ~

Huisia, kinka paljon juttua tullut! :) Huomenna siis moni testailee... Itekin mietin että pitäiskö... :$ Alamasulla koko ajan jotain ihmeellisiä tuntemuksia, aika erilaisia mitä normaalisti kuukautisia ennen. Tuntuu tossa navan alla ja vähän oikeella sivulla sellasta pistelyä sekä sit lisäks...

Yhteistyössä