Hakutulokset

1. M

Kun menet "pienesti" naimisiin, odotatko häälahjaa, joita ei kutsuttu paikalle?

päinvastoin. Voi olla hyvinkin kiusallista saada lahja joltain, joka ei ole ollut mukana. Tulee tunne, että mitähän kaikkea se lahjanantaja on mahtanut ajatella..
  2. M

Mikä siinä lahjalistassa ja tilinumerossa nyt niin kamalaa on?

Minusta juhlissa tärkeintä on se, että ollaan yhdessä! :)
  3. M

Mikä siinä lahjalistassa ja tilinumerossa nyt niin kamalaa on?

Laitettiin jo kutsuun, että häihin voi tulla ilman lahjaa, koska paras lahja on se, että kutsuttu osallistuu yhteiseen juhlaan! Laitoimme myös lausekkeen, jossa totesimme, että jos ei nyt millään osaa tulla ilman lahjaa, niin mieluisia ja tarpeellisia olisivat juuri lahjakortit, teatteriliput...
  4. M

kesäkuun inssipiinailijat

:hug: Olen todella pahoillani puolestanne! Sen tädin sais kyllä joku piilottaa ja todella kauas!! Vaikkakin täytyy tunnustaa, että keväisen km:n jälkeen olin hyvin iloinen tädin tulosta, koska sain vielä kohtutulehduksen ja pelotti menikö kaikki nyt lopullisesti pieleen.. Mutta teidän...
  5. M

Pinoissa kaksosten odottajia?

Minäkin olen helmikuinen odottaja, tosin en ole uskaltanut mihinkään oikein vielä pinoutua. Ihan alussa tässä ollaan, ja takana keskeytynyt km rvko 11+4 keväällä 07. Hirveästi hirvittää kuinka tässä käy. Ollaan tehty meidän esikoista reilun parisen vuotta. Kävin viikko siten ultrassa...
  6. M

Taysilaiset auttakee...

Tays:ssa toimii tosiaan 1 lääkäri koko kesän, mutta vain esim ivf:t hoidetaan. Ts. inssiläisiltä on jussilta suljettu. Elokuulla kait aukeaa jälleen..
  7. M

Vihdoin +

Onneksi olet pupusukua, se siis toi tulosta viimein!! rutkasti onnea!!! Ja lääkärille pitkä nenä...Itse en vielä uskalla myöskään helmikuisiin ilmoittautua, koska ultrat vasta edessäpäin.. Mutta muuten kyllä jos kaikki on ok! Tsemppiä! Miikuli rvko 5+2 (?)
  8. M

Tähänhän tulee ihan riippuvuus... :p Tervetuloa mukaan Jasmyn! Ja ihaa-aasi, toivon sinulle ihan hirveästi nyt tuuria matkaan, koska kuulostaa ihan hirveältä tuo 8kk! Kääks! :o Tietysti, jos olis jonkun verran "ylimääräistä", voisit yrittää saada ajan yksityisellekin? Ne on kyllä...
  9. M

Miten meni inssiläiset?? Jänskättää teidän puolesta! Itsellä epävarmuus ja menkkamaiset kivut jatkuu. Eilen alkoi lisäks sellanen toistuva vihlonta sillä puolen munasarjoissa, joissa ovis tapahtu. Kestää aina vain hetken, mutta tänään tullut vähän väliä. Yritän saada viimestään viikon päähän...
  10. M

Miten lohduttaa?

Se on mielestäni tärkeintä. Itseäni ärsyttivät ja loukkasivat sanonnat "kyllä se vielä onnistuu", "uutta matoa koukkuun vaan", jne. Näissä tilanteissa olin hyvin herkillä ja kerroin hieman vihaisena, että meille se ei ole niin helppoa, että tosta vaan. Tämäkin oli hoidoilla tehty. Ja jälkeenpäin...
  11. M

mutta ei anneta sen masentaa, jooko? Kiitos lampukka että jaksat olla optimisti munkin puolesta, ja tsempata kaveria, vaikka itsekin joudut elämään pettymysten keskellä. Onneksi sinulla on jo se yksi pieni antamassa toivoa :) Toivotaan sille pian leikkikaveria! Kaneli: Mulle tehty aiemmat...
  12. M

Ystävä yrittää raskautua...

Voi voi.. Voi sitä katkeruuden määrää, jota keväällä tunsin, kun minä, vuosikausia seurustellut esikoinen, luulin olevani ensimmäinen, joka saa ilmoittaa tulevalle mummolle ja muille suuret uutiset! Raskauduin viimein hoidoilla ja kaikki sujui hienosti. Juuri ennen np-ultraa veljeni ilmoitti...
  13. M

onko sinulla ollut keskenmenoa?

Olen todella pahoillani keskenmenostasi. Minäkin olen kärsinyt lapsettomuudesta parisen vuotta, ja syönyt ja piikittänyt hormoneja. Inssillä sain tärpin tammikuussa, josta km rvko 12+4.. Todella rankkaa. Mutta se siis suo jonkinlaista lohtua, että raskautuminen on mahdollista. Olen kuullut...
  14. M

Kiitos teille onnitteluista ja rohkaisuista. Etenkin Lampukka, kertomasi lohdutti, toisaalta kauhisti. Tosin kauhistusta herättää eniten se, että itsellä takana 1 raskaus, joka päättyi km vkolla 12+4(keskeytynyt km) Mutta ihanaa tietää, että noinkin voi olla, kuten sinulle kävi, eli terveen...
  15. M

anteeksi, mutta nyt tulee omaa napaa: Nyt tää on ihan pihalla. Kamalat alaselkä- ja alamahakivut jatkuu edelleen. Alkoi jo reilu 2vkoa sitten ja on jatkunu taukoamatta. Siis alkoi jo ennen inssiä.. Vuotoa ei kuitenkaan kuulunut ja tää teki eka haamun pp 14 ja sit eilen vahvan plussan! Nyt sit...
  16. M

Missä TAYS nyt on?

Meillä mies antoi ennen näytteen väestöliiton labrassa samalla polilla kun missä hoidot tehtiin (tays). nyt on käytäntö muuttunut, eli näyte annettiin siellä lääketieteen laitoksella (joka on sairaan sokkeloinen ja vaikea löytää)
  17. M

Tiivi-taavi ( ; ) ) Tsemppiä sulle kovasti elokuun odotukseen. Meillä on sama juttu, eli inssi siirtyi sitten sinne. Aaaarrgh. Tai menee mahd. jopa syyskuulle. Pähkinä: Meillä takana kolme inssiä, ja nyt ekan kerran olo, että pystyn täyttämään päiväni muullakin kuin piinaamalla. Tosin mulla...

Yhteistyössä