Hakutulokset

1. Peepe

Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

jaksamista millimollille :flower:
  2. Peepe

Voi että!!! Paljon uusi plussanneita, onnea kaikille! :) Itsellä kiirettä pitänyt hääjärjestelyiden kanssa, joten ei ole ehtinyt paljoa seurailla palstan menoa.
  3. Peepe

Ja kun nykyään ruoat ja elintarvikkeetkin on niin lisäaineilla kyllästettyjä, niin varmaan ei saisi syödäkään mitään raskausaikana tämän tutkimuksen valossa??!? :D
  4. Peepe

eltsu81- Täytyypä huomenna katsoa se Faijat-sarjan aloitusjakso, kun se tulee. :) Vaikutti kiintoisalta.
  5. Peepe

Kertookaa tälle tyhmälle hupakolle, mistä tuo sana "täti" tulee? Vuodon alkamiseen sillä kuitenkin ilmeisimmin viitataan teksteissä? :p
  6. Peepe

Käyttökokemuksia Crescent:in vaunuista?

Kiitos Nepatti kaikenkattavasta vastauksesta! :) Kaikki luettelemasi ominaisuudet olivat sellaisia, joita itsekin arvostan. Käytössä varmasti puolustavat paikkaansa. :flower: Hiekansävy on kyllä ikiklassikko. Vaunuostoksissa haluan panostaa laatuun, maksoi mitä maksoi. Vaatteissa jne. voin...
  7. Peepe

Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

Käytiin tänään anoppilassa ja siellä kamalasti se mummokuumeili. Ei voinut kuin hymyillä. :D Se kun luulee, että meidän kohdalla lapsia ei olisi tulossa "vuosiin, vuosiin..." Täytyy vähän pitää jännityksessä. Eihän sitä koskaan tiedä, jos sitten "tärpissä" venähtää. ;) :whistle:
  8. Peepe

tömpsis - Olen 25- vuotias ja asustelen Keski-Suomessa. :)
  9. Peepe

Kukaan menossa naimisiin keväällä 2011?

Millaiset häät tulossa? Onko Teillä lapsia jo ennen liiton solmimista? =) Omia häitä vietän helmikuussa...maistraattivihkiminen ja pienimuotoiset juhlallisuudet. Meillä ei ole vielä lapsia.
  10. Peepe

Käyttökokemuksia Crescent:in vaunuista?

Erityisesti malli Diva kiinnostaisi, mutta toki muutkin mallit...ja samoin Teutoniasta käyttökokemuksia, jos jollakulla olisi kerrottavana? Mielelläni kuulisin plussia ja miinuksia. :flower:
  11. Peepe

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Täällä kanssa yksi esikosta haaveileva, mutta aktiivinen yrittäminen ajankohtaista vasta kesällä 2011. :wave: Vähän jännittää tuo e-pillereiden poisjättö, koska itsellä hyvin epäsäännöllinen kierto, 21-109 päivän välillä. Voi olla, että tarvitsee jotakin kiertoa tasapainottamaan, jotta...
  12. Peepe

Heippa kaikille! Taustalla oon ollut lukemassa juttuja jo useita kuukausia , välillä vähemmän aktiivisesti, mutta kuitenkin. :) Oon itse 25-vuotias, puoliso 22. Yhdessä ollaan oltu kohta puolitoista vuotta ja naimisiiin mennään helmikuussa 2011. Minä työelämässä, mies vielä pääsääntöisesti...
  13. Peepe

Heippa kaikki! Mahtuuko vielä pinon jatkoksi? :) Meillä seurustelua takana kohta puolitoista vuotta. Häät tulossa ensi helmikuussa. Miehellä minuakin kovempi vauvakuume. ;) Ensimmäinen lapsi suunnitelmissa molemmilla... Yritys mahdollisesti alkaisi 6-7/2011?
  14. Peepe

Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

Heips kaikille taas! :flower: Nyt tää tyttö meni ja osti reseptin jäljellä olleet 6 kk e-pillereitä...ne kun popsii loppuun, niin jos vaikka sitten houkuttelisi haikaraa. :p Täällä onkin kaikkia ihania juttuja taas....häämatkoja ja sukulaislapsien ristiäisiä. :) Nuo äitiyspäivärahajutut...
  15. Peepe

Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

kääkkis - Mieli positiivisena plussailuja kohti! :flower: Minä täällä kovasti pohdin, kävisinkö ostamassa vielä reseptillä 6 kk pilleripakkauksen, joka siinä on jäljellä....vai uskaltautuisiko jo virran vietäväksi tämän vauvahaaveen kanssa. :D
  16. Peepe

Voide joka käy lievästi atooppiselle taaperolle myös peppuvoiteeksi?

Aqualan, Aqualan plus ja eritoten Aqualan L. Noista esim. Aqualan L sopii myös äidin meikinpoistoon, käsien pesuun saippuan sijasta jnejne. :) Eli todella monikäyttöisiä rasvoja...taatusti tehoavat myös pikkunaperon herkkään hipiään. :heart:
  17. Peepe

Onnea Leli ja kaikkea hyvää! :flower: Mies tuossa huomasi, että emäntä selailee täällä vauvapalstaa. :D Hymyili hyväntahtoisesti ja hymähti perään. Toisaalta on kyllä aika ihanaa, että itsellä on vauvoista ja lapsista tykkäävä mies. :heart: Lisäksi on tosi tärkeää mulle, että mies on...
  18. Peepe

ikean sänky ja runkopatja?

Itse olen ollut tosi tyytyväinen, mutta mittaamisissa saa olla joka suuntaan tosi tarkka, varsinkin jos sitä runkopatjaa on miettinyt siihen sijoitettavaksi...sekun tosiaan ei jousta mihinkään. IKEA:n sänkyä en kyllä muuten vaihtaisi mihinkään, oikein hyvä hinta-laatusuhde. =)
  19. Peepe

ikean sänky ja runkopatja?

Voit mun mielestä laittaa. Siihen keskipalkin päälle siis ne sälepohjat ja siihen päälle sitten runkopatja, vaahtomuovipatjat tms. Itsellä myös IKEA:n sänky ja laitoin omat vanhat patjat säleikköjen päälle. Vinkkinä: mittaa patjan paksuus, ennen ostoa - ettei sitten runkopatja puske sieltä...
  20. Peepe

Kiva, että täällä saa toisten kokemuksista hyviä vinkkejä itselleen. Paljon on mulla teiltä vielä kysyttävää ja udeltavaa. ;) Itse oon oman perheeni esikoinen ja omilla sisaruksilla ei ole vielä lapsia, joten tällainen tietopankki on enemmän kuin tarpeen. Nää vauvajutut tuntuu olevan niin oma...

Yhteistyössä