Hakutulokset

1. L

Kevätkullat06

Heips, ilmoittaudun minäkin tänne, kun tuol toisessa paikkaa olen vähän pudonut kelkasta. Uudelle palstailijalle, olen melkein 40. Mulla babybjörn rintareppu ja kantoliina molempia olen käyttänyt ja riippuu tilanteesta,milloin mikäkin on hyvä. Ehkä kuitenkin tykkään kantoliinasta enempi. Mulla...
  2. L

Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

Mä kans täältä Vantaalta ilmoittaudun. :wave:
  3. L

3 ihanaa asiaa tänään

:) -Sain autoon virtaa kun akku oli mennyt tyhjäksi, "valot jäänneet päälle" ja oli tosi ystävällinen kaveri . Vaikk ei se auttanutkaan ei saanut virtaa, huonot kaapelit, oma mies + sen kaveri sai sit työntämällä. Ihanaa ei tarvi tavaroita raahata bussille ja kotiin :) -Poika söi päärynä...
  4. L

vuosikerta -68

Mulla poika -06 ja esikoinen
  5. L

Ammattipino

Heips minä olen varastotyöntekijä,pidin opintovapaata tossa muutama vuosi sitten, joten minulla on myös kokin paperit. Nyt äitiyslomalla ja pidän varmaan hoitovapaata.
  6. L

alkoholi

Sinne aa-han kannatta ottaa yhteyttä, heillä on tietoa varmaan, äidille ja lapsille sopivasta paikasta. Itselläni oli raskauden todettua runsasta käyttöä, sain sen lopetettua, vielläkään en ota, mutta minulla on ollut tukirengas joka tukee minua päihteetömään äitiyteen ja minun ei ole ollenkaan...
  7. L

Kuinka monella mies nuorempi?

Siis jäi äsken mainitsematta touko38/38 keså
  8. L

Kuinka monella mies nuorempi?

Mullakin nuorempi miesvaikkakin vaan 6 viikkoa. Meillä sukuvika äidilläkin on ja minun mummollakin oli nuorempi mies.

Yhteistyössä