Hakutulokset

1. A

Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

Heippa, oon ollut täällä foorumin puolella kauhean epäaktiivinen, mutta meille syntyI mitä ihanin pieni poika 12.2. rv 37+5 mitoin 3206g, 47cm ja pipo 36cm. <3 Jäpikkä täyttääkin huomenna jo kuukauden, ajatella! Paljon onnea muillekin vauvan saaneille ja kaikkea mahdollista hyvää jatkoon! <3
  2. A

Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

Pikaisesti vaan omaa napaa puhelimella. :) Olen käynyt kyllä ihan päivittäin lukemassa muiden juttuja ja hyvin olen ajantasalla, mutta jotenkin se oma kirjoittaminen aina vaan jää... Eli mulle sais päivittää (en pysty maalaamaan punaisella) synnäriksi SeKS ja lasketuksi ajaksi 28.2. Taidan...
  3. A

Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

Nelli, mä oon ihan varma, että kaikki on sulla ihan hyvin! Mulla vaan on sellainen fiilis. :) Mutta kyllähän tuo säikäyttää ihan varmasti. Itsellä tuli myös eilen seksin jälkeen paperiin aavistus verta, mutta sen koomin ei ole tullut pisaraakaan, jotenka en osaa huolestua. Kuivat limakalvot...
  4. A

Pikaisesti omat: Turhaan minä pelkäsin ja stressasin tuulimunaa, tänään ultrassa nähtiin pieni murunen ja hieno syke! <3 Vastasi muutamaa päivää pienempää, mutta laskettua aikaa ei muuteta vielä tässä vaiheessa. Olo on huojentunut ja onnellinen, jospa pikkuhiljaa voisi jo alkaa nauttia...
  5. A

Heipä hei, josko jo uskaltautuisi mukaan! Eli Articuno/LA 1.3./3. lapsi Pysykööt ikä ja synnäri vielä toistaiseksi salaisuutena... :) Tuntuu epätodelliselta kirjoittaa jälleen odottajien puolelle, vaikkakin uuden nimimerkin turvissa. Mutta kyllä se uskottava kai on! Ainoa mikä...

Yhteistyössä