Hakutulokset

1. M

Missä saisin myytyä miesten hajuveden?

joka on ostettu Amsterdamin lentokentältä ja se on 100ml, eli suomesta ei löydy paitsi lentokentiltä ehkä. Hajuvesi on avaamaton ja uusi. Maksaa uutena jotain 70+€ Missä tota kannattaa myydä?
  2. M

"Tyttöjen äideillä yksinäinen vanhuus"

ei kyllä pidä paikkansa - ei voi yleistää. Mulla aina aina aina ollut äitiini paaaljon läheisempi suhde kuin isääni. Ja veljelläni paljon parempi suhde omaan isäänsä kuin äitiinsä...
  3. M

Kuka tietää jotain viivakoodeista tuotteissa?

kuittia eivät tarvitse, tiedän koska olen itse vaihtanut kuitittoman tuotteen stockalla. Henkkarit riittää.
  4. M

Kuka tietää jotain viivakoodeista tuotteissa?

kyl se palautus pitäisi saada tehtyä mielestäni, mutta varma en ole. (mä tekisin varmaan ihan samoin)
  5. M

Voinko vaatia mieheltä alkoholittomuutta raskausaikana?

musta toi kuullostaa aika paljolta että 12 bisseä viikossa... Ei hirveen normaalia, mut mikä nyt sit on normaalia... en tiedä... mä en tosta määrästä kyllä tykkäis enkä lasta tollasen kanssa tekis, mutta helppo se on sanoa täältä ruudun takaa.
  6. M

Mitä mieltä olette Cesar Millanista?

mitä sieltä on leikattu pois? Näkeekö ne 'raakaversiot' sit jostain muualta vai?
  7. M

Uusi-Vanha palstalainen imottautuu

eilen illalla
  8. M

Kuinka monta raskaana olevaa tuttavaa/kaveria sinulla on tällä hetkellä?

yli 4 kpl. tuntuu että buumi on taas meneillään ja kaikille tulee vauvoja - paitsi meille
  9. M

Tuotteet jotka olet todennut käytössä huonoksi?

natusan vauva-wipesit. Jää tahmaset kädet. pirkan pikkuhousunsuojat - huono teippi - ei pysy paikoillaan gina tricotin legginssit - rikkoutuu saumoista helposti nan anti-colic tuttipullo - liikaa osia jotka vuotaa
  10. M

Uusi-Vanha palstalainen imottautuu

Olen vuoden verran seurannut sivusta tätä menoa ja nyt ajattelin liittyä seuraanne :) Saa kysyä mitä ikinä mieleen juolahtaa ;)

Yhteistyössä