Hakutulokset

1. I

Kesäkuun kullanmurut 2016 Joulukuussa

Heippa taas! :) Täällä alkaa maha jo näkyä, on tuossa jo parit äitiyspaidat odottamassa. Housuja en vaan osaa käytettynä ostaa (suosin kierrätystä) kun yhdetkin olivat jo reisistä liian tiukat ja vyötäröltä löysät. Omat farkut menee nipin napin kiinni vielä ja se saa riittää. Kaveri lähetti...
  2. I

Ai Pepiita sulle se viesti piti laittaa :D Mä laitoin eilen Pinnille viestiä faceryhmästä, soooriiiii :) Mä haluan siis kanssa ryhmään :) Isolisko
  3. I

Falisa mullakin oli tänään ultra! :) Mut meillähän oli sama LA. Meilläkin ultrassa kaikki hyvin. Istukka on tällä kertaa etuseinämässä joten liikkeet ei ehkä ala tuntumaan ihan kohta. Doppler on tulossa postissa, esikoista odottaessa en sellaista hankkinut mutta nyt kaveri sen mulle myi :)...
  4. I

Kesäkuun kullanmurut marraskuussa :)

Täällä poksuu tänään 10+0! :) Helpottaa aina kun uusi viikko alkaa, se alun parvoepäilys on vieläkin takaraivossa. Mahaa ei vieläkään näy. Odotin että tässä toisen kohdalla näkyisi aiemmin mutta eipä vaan näy. Toisaalta hyvä niin ei tarvitse vielä kaikille kertoa. Te joilla tämä on jo toinen...
  5. I

Ööööh, minutkin saisi lisätä listaan, taisin siitä jo edellisessä ketjussa mainita; Isolisko / 28v / 2. lapsi / La 13.6.
  6. I

Heippa taas pitkästä aikaa! Parvokokeet oli negoja molemmat, nyt odottelen vaan np-ultraa. Isänpäivänä kerrottiin isovanhemmille, esikoinen oli viestin viejä isoveli-paidassaan. No eihän ne tajunneet kaikki sitä heti. Anoppi mietti ääneen että kenenkäs isoveli sinä nyt oot :D Mut hyvin ottivat...
  7. I

<3Kesäkuun lapsoset 2016<3

Heippa! Täällä uusi ilmoittautuu pinoon! Tänään sain kaksi viiva tikkuun, menkkojen piti alkaa huomenna. Toinen lapsi tulossa, ennestään poika -12. Elikkä: isolisko, 2.raskaus ja lapsi, 28v, PHKS niin ja la 13.6. Eniten tässä hirvittää kun pojalla oli juuri parvorokko. Pitää huomenna soittaa...

Yhteistyössä