Hakutulokset

1. E

Kesäkuiset 2021

Moikka täältä taas! Tänään oli ultra ja kaikki hyvin, laskujen mukaan rv 12+1, mutta ultraohjelma näytti 12+2. La pysyy siis 29.6.2021. Olin ollut kyllä huolissani vauvan voinnista ja hyvä ettei ihan itku virrannut vuolaasti kun näin pikkuisen sykkeen! Mies oli onneksi tukena. Saatiin monta...
  2. E

Kesäkuiset 2021

Ihanaa kuulla positiivisia uutisia raskauksien suhteen. Pahoinvointia on ja rintojen aristelua. Olen miehelle leikilläni sanonut että nyt sitten on ne kuuluisat kaksoset tulossa. Suvussa kummallakaan puolella niitä ei ole, joten aika epätodennäköiseltä sellainen tuntuu. Mulla oli pari viikkoa...
  3. E

Kesäkuiset 2021

Viime viikolla olin neuvolassa ja ultra-aika saatiin 16.12. Päädyin siihen että nähdään vauva vasta varhaisultrassa ekan kerran ja yksityiselle ei siis mennä. Kovasti kutkuttelee nähdä pikkuista. Pahoinvointi täälläkin ajoittain tosi voimakasta mutta se 2-3h ateriaväli on ihan maksimi! Ja...
  4. E

Kesäkuiset 2021

Hei, mulla nyt rv 8+1 ja myöskin LA kesä-heinäkuun vaihteessa. Itseasiassa tarkkaa päivää ei oo tiedossa, sillä kierukan poiston jälkeen ei kuukautisia ole tullut ja tein sitten raskaustestin. Ja ihanaa että tärppäsi heti. Oon ollut peloissani kyllä, etten ole enää raskaana, mutta...

Yhteistyössä