Hakutulokset

1. K

Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

Onnea kaikille, jotka olette jo pienokaisen saaneet! Ja tsemppiä teille jotka vielä odottelette. . (y) Odottavan aika oli pitkä, mutta täällä myös pikkuinen poika syntynyt 17.4.17. :love: Painoa oli 4140g ja pituutta 53,5cm .. Vaikka tämä oli kolmas lapsi, ja edelliset ovat syntyneet...
  2. K

Onnea teille jotka olette jo Nyytin saaneet!:) Yhdyn edellisiin.. täällä alkaa kans toivo hiipua.. 41+ jotain jo mennään ja ei kuulu eikä näy... o_O huhtikuun alkupuolella tuli sanottua että jos ei nyt niin sitten pitkänäperjantaina. Mutta nyt sekin on kohta jo ohitse (n) mulla yliaikakontrolli...
  3. K

Paljon onnea Avantasia! :) Siellä on kyllä ollut jo kiireistä toimintaa. Hyvä että ehdit kuitenkin perille :sneaky: Mukava kuulla että alkavat huhtikuiset syntyä . Täällä kans odotellaan jakautumista. . Jospa se pian koittaisi, vaikka olo on ihan kohtuullinen ja maha ei haittaa pahasti...
  4. K

Käynnistyksestä oksitosiinitipalla olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia? Paljon rajumpaa ja nopeampaa synnytystä en toivo kun viimeksi jossa avautiminen tapahtui 3cm--> 10cm alle puoleen tuntiin. Tai jos ehtisi kipuun jotain saada:unsure: Avantasia 35+5 Mulla esikoinen käynnistettiin...
  5. K

Täällä myös yksi sivustaseuraaja, joka olisi mielellään lukenut aktiivisempaakin keskustelua.. vaikka ei sitä voi muilta vaatia, kun itse niin passiivisena.o_O Kuulostaa siltä, että kaikilla menee aivan eri tavalla odotusaika. . Hurjalta kuulostaa tuollainen, ettei mitään oikein voi tehdä ...
  6. K

Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

Onpa ollut mukava lueskella teidän muiden kokemuksia odotusajalta. Meillä myös ultra-aika lähenee. Ei ole tarkoitus kuitenkaan kysyä sukupuolta. Tärkeintä olis, että kaikki on kunnossa. Itsellä vointi on ihan hyvä, eli sellaista seesteistä aikaa täälläkin vietetään. Maha on pompannut jo selvästi...
  7. K

Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

Kiitos. (y)Tässä tiedot 6.4/ Karpalo2017/27/LKS/3.lapsi Täällä laskettua aikaa muutetaan ainakin jos on yli 2 päivää ero. Ainakin minulla on muutettu. Tälläkin kertaa oltiin ultrassa viikkoa luultua pidemmällä. Ja onhan se mukava näinpäin viikko vähemmän odottelua. Ultrassa näytti kaikki...
  8. K

Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

Mie olen seurannut ryhmän keskustelua jonkin aikaa ja voisin liittyä joukkoon. Itsellä la 6.4. ja alkuraskaus sujunut ihan kohtalaisen helposti. Mitä nyt kamalaa iltaturvotusta ja väsymystä ollut joka onneksi jo alkaa helpottaa. Laitanko tähän nuo tiedot vai voinko itse lisätä ne alkuun?

Yhteistyössä