Kiitos kiitos. :) Odotusaika sujunut paremmin kuin hyvin, ei mitään ongelmia yms ole ollut! *koputtaa puuta* Toivotaan, että synnytys sujuu ongelmitta myös. :)
Heippa kaikille!
Ajattelin liittyä seuraanne. :) Esikoista odotellaan ja tällä hetkellä on rv 33+3 menossa, LA on siis 29.12. Saapi nähdä meneekö ensi vuoden puolelle ennen kuin pikkunen maailmaan tulee. :p
Etsin nuoria äitejä (iällä nyt ei sinänsä ole väliä!) juttu-, kahvittelu-, lenkkeilyseuraksi pk seudulta. Itse asun Länsi-Vantaalla ja olen 20 vuotias. :)
Laita yv:tä jos olet ystäviä vailla. Tai vaikkapa mailia kviiik@luukku.com :)
Eihän testien pitäisi näyttää väärää plussaa, näin ainakin mielestäni. Negatiivinenhan voi jostain syystä tulla vaikka olisi raskaana.. Että onnea plussasta! :wave:
Siskoni laihtui huimasti painonvartijoissa, pitää vaan olla erittäin tarkka niiden pisteiden laskujen kanssa. :) Lenkkeily on itsessään erittäin hyvä liikunta muoto.
Hmph. Minä poltin siihen päivään asti kunnes raskaustestiin ilmestyi positiivinen tulos, sen jälkeen tupakat roskiin eikä mieli ole edes tehnyt. Se oli vaan niin ilmiselvä juttu mulle, että jos raskaaksi tulee niin tupakan poltto loppuu. :p
Olen 20 vuotias ja asun Länsi-Vantaalla ja laskettu aika on joulukuun lopulla. Olen muuttanut pk seudulle noin vuosi sitten ja nyt olisi aika löytää uusia ystäviä ja juttuseuraa. Olisi kiva löytää luotettavia ystäviä, joiden kanssa olisi samalla aaltopituudella. Iällä ei niinkään ole väliä...