Hakutulokset

1. T

ihastunut vasta eronneeseen mieheen

Tapasin netissä kolme viikkoa sitten pojan. Poika kertoi heti alussa, että tyttökaveri on jättänyt hänet vasta ja hän on siirtynyt taas sinkku elämään. Juttelimme netissä muutaman viikon ja sitten näimme. Ensi tapaamisen jälkeen sovimme jo samana iltana uudet treffit. Treffit sujui hyvin ja...
  2. T

eikö kiinnosta vai pakeneeko vain?!

Tapasin harrastusten kautta miehen puoli vuotta sitten. Aluksi välillämme oli vain kaveruutta, näimme harrastusten parissa, mutta muuten emme pitäneet liiemmin edes yhteyttä. Näkemiset oli satunnaisia, välimatkaa meillä oli muutama sata kilometriä. Kun olimme nähneet useamman kerran, alkoi...
  3. T

seksin harrastamisen jälkeen miestä ei enää kiinnosta??

Otsikkoon: ihana ku joku muukin miettii juuri samaa asiaa kuin minä! Puoli vuotta tunnettu, päädyimme sänkyyn ja sen jälkeen...mies kyllä piti yhteyttä n. joka toinen päivä, mutta lopulta ilmoitti muutaman viikon päästä, että kipinä puuttuu! Ja nyt olen miettinyt: "miksi seksin harrastamisen...
  4. T

onko paluuta?

Joo, yrittänyt tosiaankin olen! Sain aikaiseksi n.10min keskustelun, jonka aikana mies ei liiemmin muuta sanonut kun "en tiiä", "en ymmärrä itekkään", "olin mä tosissani, mutta viikonlopun jälkeen alkoi tuntumaan tältä", "muualla mulla oli sun kans luonnollinen olo, mutta ei sitten täällä"....ja...
  5. T

onko paluuta?

En todellakaan tiedä, mitä miehen päässä liikkuu. Yritin alkuviikosta puhua hänen kanssaan ihan kunnolla, että saataisiin asiat selviksi. Miehen vastaukset olivat tasoa: en tiedä, en ymmärrä itsekkään, näin se vaan meni jne. Kunnes hänelle tuli kiire ja lopetti keskustelun. Miehestä ei ole...
  6. T

onko paluuta?

Jännitykseni teki ainakin minusta, toisen ihmisen, joten en usko, että toinenkaan pysty käyttäytymään minua kohtaan silloin kuin muulloin. Välillä uskon, että tämä on syy, välillä taas epäilen, että tämä on sattumaa ja tässä on kolmas osapuoli. Haluaisin ottaa yhteyttä, mutta pelkään, että se...
  7. T

onko paluuta?

En vain tiedä, miten miestä lähestyisin. Tämähän on kuitenkin vain omaa ajatustani. Meillä kuitenkin yhteinen aika sujui ennen tuota hyvin, pidimme yhteyttä päivittäin kunnes tuon jälkeen mies alkoi ottamaan etäisyyttä. Vastaili kyllä minun yhteydenottoihin ja myös itse otti yhteyttä ja kun...
  8. T

onko paluuta?

Tapasin loppuvuodesta 2010 ihanan miehen, johon pikku hiljaa ihastuin. Mieskin antoi merkkejä ihastumisestaan. Pidimme tiiviisti yhteyttä, näimme n. kerran viikossa (välimatka), viihdyin miehen seurassa ja mielestäni meillä oli kivaa. Taannoin mies kävi luonani ja kaikki meni ihan hyvin...
  9. T

särkynyt sydän

Oli vain kivempi kirjoittaa pojasta ku miehestä... ei nuorempi, kanssani saman ikäinen!
  10. T

särkynyt sydän

Pidimme pojan kanssa yhteyttä joulukuusta. Alussa kaikki tuntu ihanalta, näimme illan vietoissa, muualla emme (välimatka). Poika tuli käymään luonani ja kaikki meni hyvin. Pidimme yhteyttä ja näimme edelleen illan vietoissa. Menin pojan luokse viikonlopuksi ja sen jälkeen asiat muuttui. Pojasta...

Yhteistyössä